Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Potyczki z Freudem Mity, pułapki i pokusy psychoterapii

Potyczki z Freudem Mity, pułapki i pokusy psychoterapii

34.90zł
Strategia komunikacji w social mediach 59.00zł 44.25zł
Strategia komunikacji w social mediach

Tytuł: Strategia komunikacji w social mediach
Autor: Norbert Oruba
ISBN: 9788328393707
Ilość stron: 224
Data wydania: 08/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Zostań biznesową gwiazdą social mediów

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski.

Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby.

Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.

Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Strategia komunikacji w social mediach
Tytuł książki: "Strategia komunikacji w social mediach"
Autor: Norbert Oruba
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Strategia komunikacji w social mediach”, kupili także:

Technologie internetowe, Magdalena Kaliszewska, Tomasz Pieciukiewicz, Aneta Sobczak, Krzysztof, Wydawnictwo PJWSTK

Internet a prawo autorskie, Niewęgłowski Adrian, Chrzanowski Mateusz, Wydawnictwo UMCS

Offshoring, John Urry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Odkształcanie i pękanie metali, J. W. Wyrzykowski, E. Pleszakow, J. Sieniawski, Wydawnictwo WNT

Po obu stronach mózgu. Moja przygoda z neuronauką, Michael S. Gazzaniga, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne), Ann Handley, C.C. Chapman, Wydawnictwo Helion

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!, Allan Dib, Wydawnictwo Onepress

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo CEDEWU

Rzeczowe aktywa trwałe Zasady ujmowania, wyceny oraz ujawnień w świetle uregulowań MSSF/MSR i ustawy o rachunkowości, Rafał Sobczyk, Agnieszka Regulska, Wydawnictwo ODDK

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami