Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
SQL Server Zaawansowane techniki rozwiązywania problemów i poprawiania wydajności Najlepsze praktyki i techniki

SQL Server Zaawansowane techniki rozwiązywania problemów i poprawiania wydajności Najlepsze praktyki i techniki

98.70zł
83.90zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty 57.00zł 42.75zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Tytuł: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor: Paweł Muzyczyszyn
ISBN: 9788328388789
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł


Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne.

Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć.

Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty.

Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił.

Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Tytuł książki: "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty"
Autor: Paweł Muzyczyszyn
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty”, kupili także:
<b>Jak Unix tworzył historię</b>, <font color="navy">Brian W. Kernighan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak Unix tworzył historię, Brian W. Kernighan, Wydawnictwo Helion

Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET, Scott Short, Wydawnictwo Microsoft Press

Java Praktyczny kurs Wydanie IV, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion
<b>Kubernetes w akcji</b>, <font color="navy">Marko Lukša</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kubernetes w akcji, Marko Lukša, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem</b>, <font color="navy">Brian Tracy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress
<b>Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II</b>, <font color="navy">Luciano Ramalho</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II, Luciano Ramalho, Wydawnictwo Promise

Inżynieria procesowa i aparatura przemysłu spożywczego Wydanie IV, Piotr P. Lewicki, Andrzej Lenart, Roman Kowalczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Employer branding po polsku</b>, <font color="navy">Urszula Zając-Pałdyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employer branding po polsku, Urszula Zając-Pałdyna, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak uwolnić psa od lęku Program pozytywnej pracy z psami cierpiącymi z powodu lęku, strachu i fobii</b>, <font color="navy">Marty Becker, Lisa Radosta, Wailani Sung, Mikkel Becker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Jak uwolnić psa od lęku Program pozytywnej pracy z psami cierpiącymi z powodu lęku, strachu i fobii, Marty Becker, Lisa Radosta, Wailani Sung, Mikkel Becker, Wydawnictwo GALAKTYKA

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami