Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II

Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II

199.00zł
169.15zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty 57.00zł 42.75zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Tytuł: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor: Paweł Muzyczyszyn
ISBN: 9788328388789
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł


Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne.

Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć.

Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty.

Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił.

Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Tytuł książki: "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty"
Autor: Paweł Muzyczyszyn
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty”, kupili także:

Przygotowanie produkcji, Kazimierz Szatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ilustrowany podręcznik strzelca wyborowego, Mark Spicer, Wydawnictwo Bellona

Training kit Zestaw Szkoleniowy MCITP Administrowanie Windows Server 2008 R2 (Egzaminy 70-640 70-642 70-646) Wydanie II, Microsoft Press, Wydawnictwo Microsoft Press

Język C w pigułce. Kompletny przewodnik Wydanie II, Peter Prinz, Tony Crawford, Wydawnictwo Promise

Kartografia tematyczna, Wiesława Żyszkowska, Waldemar Spallek, Dorota Borowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tajemnica Wielkiego Sfinksa, Robert M. Schoch , Robert Bauval, Wydawnictwo Amber

Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna, W. Chan Kim, Wydawnictwo MT Biznes

Kompozycja obrazu fotograficznego, Tomasz J. Gałązka, Wydawnictwo Helion

Arystokraci i rzemieślnicy. Synergia stylów badawczych, Łukasz Afeltowicz, Radosław Sojak, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami