Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty

Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty

35.00zł
28.00zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty 57.00zł 42.75zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Tytuł: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor: Paweł Muzyczyszyn
ISBN: 9788328388789
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł


Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne.

Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć.

Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty.

Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił.

Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Tytuł książki: "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty"
Autor: Paweł Muzyczyszyn
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty”, kupili także:

Python dla każdego Podstawy programowania Wydanie III, Michael Dawson, Wydawnictwo Helion

Najlepszy sex w twoim życiu, Richard Emerson, Wydawnictwo Hachette

Eksploatacja i diagnostyka maszyn elektrycznych i transformatorów, Tadeusz Glinka , Sławomir Szymaniec, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Głębokie uczenie przez wzmacnianie. Praca z chatbotami oraz robotyka, optymalizacja dyskretna i automatyzacja sieciowa w</b>, <font color="navy">Maxim Lapan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Głębokie uczenie przez wzmacnianie. Praca z chatbotami oraz robotyka, optymalizacja dyskretna i automatyzacja sieciowa w, Maxim Lapan, Wydawnictwo Helion

Arytmetyka komputerowa, Bolesław Pochopień, Wydawnictwo EXIT

Tablice informatyczne. React, Marcin Felczerek, Wydawnictwo Helion

Język TypeScript. Tajniki kodu. Wydanie II, Nathan Rozentals, Wydawnictwo Helion

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi, Joel Comm, Wydawnictwo Onepress
<b>Nauka Javy. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji do rzeczywistych zastosowań. Wydanie V</b>, <font color="navy">Marc Loy, Patrick Niemeyer, Daniel Leuck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Nauka Javy. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji do rzeczywistych zastosowań. Wydanie V, Marc Loy, Patrick Niemeyer, Daniel Leuck, Wydawnictwo Helion

środa, 12 czerwca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami