Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży.
Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych,
SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów.
Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
W książce między innymi:
• sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji
• zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
• efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy
• różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
• pięć C sprzedaży społecznościowej
• łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży
Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota! Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
|