Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Programowanie robotów przemysłowych

Programowanie robotów przemysłowych

69.00zł
55.20zł
Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem 32.00zł 24.00zł
Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem

Tytuł: Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
Autor: Piotr Kolmas
ISBN: 978-83-246-9762-5
Ilość stron: 144
Data wydania: 09/2014
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 32.00zł 24.00zł


Jak handlować „bardziej”?

Celem każdego sprzedawcy, doradcy, konsultanta handlowego czy właściciela niewielkiego sklepiku jest oczywiście sprzedaż. Wszyscy prezentują swoje towary i usługi w taki sposób, by przykuć uwagę klientów i potencjalnych klientów, sprawić, by potrzeba zakupu stała się nie do odparcia, i ostatecznie doprowadzić transakcję do szczęśliwego finału.

Zakup, podpisanie umowy, pieniądze z ręki do ręki, uśmiech i do widzenia. Zabawa zaczyna się od początku — poszukiwanie zainteresowanego klienta, przekonywanie go do oferty itd. A gdyby tak wyrwać się z tej sprzedażowej rutyny i sprawić, że każdy klient kupi u nas więcej?

Gratuluję! Właśnie wykonałeś pierwszy krok ku strategii sprzedaży pogłębionej 2.0!

Potencjalny nabywca może nie zdawać sobie sprawy z tego, że gdy decyduje się na zakup produktu A, tak naprawdę potrzebuje także B, C i D — po to, by z A wyciągnąć dla siebie jak najwięcej korzyści. I wcale nie musi tego wiedzieć, bo uświadamianie potrzeb to Twoja rola.

Tylko jak skutecznie sprzedać klientowi więcej, w dodatku nienachalnie, a przy okazji zadbać o jego satysfakcję? Dowiesz się tego właśnie z tej książki. Pod każdym rozdziałem i podrozdziałem znajdziesz zestaw ćwiczeń kształtujących kompetencje sprzedaży pogłębionej i wyrabiających nawyki, które pozwolą znacznie poprawić zarówno relacje z klientem, jak i osiągnięcia sprzedażowe firmy.

Spis treści:

Rozdział 1. Potencjał sprzedaży pogłębionej (13)

  • Definicja sprzedaży pogłębionej (17)
  • Zalety podejścia pogłębionego (20)
  • Potencjał rynku (21)
      • Ćwiczenia - potencjał (22)
      • Potencjał produktowy (22)
      • Potencjał budżetowy (23)

Rozdział 2. Model sprzedaży pogłębionej (25)

  • Szczegółowe cele (28)
  • Sprzedaż pogłębiona 1.0 (30)
    • Zalety Sprzedaży Pogłębionej 1.0 (31)
    • Wady Sprzedaży Pogłębionej 1.0 (32)
  • Sprzedaż pogłębiona 2.0 (35)
    • Zalety Sprzedaży Pogłębionej 2.0 (37)
    • Ocena efektów pogłębionej rozmowy sprzedażowej 2.0 (38)
      • Ćwiczenia - wprowadzenie do sprzedaży pogłębionej (45)
      • Może Pan skorzysta? (45)
      • Droższy produkt - większe korzyści (45)
      • Dowolne podtrzymanie rozmowy (46)

Rozdział 3. Praktyczne metody realizacji strategii sprzedaży pogłębionej 2.0 (47)

  • Jaki produkt zaproponować? (48)
      • Ćwiczenia - produkt (55)
      • Łączenie produktów (55)
      • Łańcuch produktów (55)
      • Pary produktów (56)
      • Pakiety produktów (56)
      • Tworzenie inspiracji do nowych produktów dodatkowych (56)
  • W jakich sytuacjach proponować? (57)
      • Ćwiczenia - sytuacje (60)
      • Katalog sytuacji sprzedażowych (60)
      • Katalog sytuacji pozasprzedażowych (60)
  • Jaki jest odpowiedni moment rozmowy na pogłębianie? (61)
      • Ćwiczenia - moment rozmowy (68)
      • Wolna chwila (68)
      • Moment (69)
      • Odpowiednie momenty (69)
  • Jak proponować? (70)
  • Otwarcie rozmowy (71)
    • Łączniki (71)
    • Zagajenie (75)
    • Pytanie zamknięte i stwierdzenie: "proponuję" (77)
    • Pytania otwarte (79)
      • CZAS (82)
      • KONTEKST (83)
      • INNI (84)
      • PRODUKT (85)
      • Ćwiczenia - otwarcie rozmowy (87)
      • Empatia w sprzedaży pogłębionej (87)
      • Inicjowanie przez proponowanie (87)
      • Inicjowanie przez pytanie (88)
  • Przekonywanie w rozmowie (89)
    • Próba sprzedaży pomimo odmowy (90)
      • 1. Włączanie w działanie (91)
      • 2. Osobiste doświadczenie (93)
      • 3. Doświadczenie innych klientów (94)
    • Złożenie innej propozycji (97)
    • Zareklamowanie produktów i usług na przyszłość (97)
    • Akceptacja odmowy, zakończenie sprzedaży (98)
      • Ćwiczenia - przekonywanie (99)
      • Przekonywanie przez włączanie do działania (99)
      • Przekonywanie poprzez nawiązywanie do swoich doświadczeń (99)
      • Przekonywanie poprzez nawiązywanie do doświadczeń Twoich klientów (99)
  • Zamknięcie rozmowy (101)
    • Zapraszamy ponownie (103)
      • Ćwiczenia - zamknięcie (105)
      • Obiekcje (105)
      • Finalizowanie rozmowy (105)
      • Powód następnego kontaktu (105)

Rozdział 4. Sprzedawca - klucz do realizacji strategii sprzedaży pogłębionej (107)

  • Kto może sprzedawać? (108)
  • Sprzedaż pogłębiona 2.0 w działaniach sprzedażowych i w obsłudze klienta (110)
  • Sprzedaż pogłębiona w sprzedaży (110)
  • Sprzedaż pogłębiona w obsłudze klienta (115)
  • Zachowanie osoby, która ma kontakt z klientem (118)
    • Zaangażowanie (119)
    • Empatia (121)
    • Oryginalność i twórczość (125)

Rozdział 5. Złote zasady sprzedaży pogłębionej (129)

Rozdział 6. Studia przypadków (133)

  • Przypadek 1: Kawiarnia (134)
  • Przypadek 2: Infolinia w dziale obsługi klienta (135)
  • Przypadek 3: Menedżer wdraża podejście pogłębione (138)

Zakończenie (143)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 24,00zł

Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
Tytuł książki: "Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem"
Autor: Piotr Kolmas
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 32.00zł 24.00zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem”, kupili także:

Kolor 500 trików, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Feeria

Zostań królową PR, Kinga Fromlewicz, Wydawnictwo Onepress

Przeszkoda czy wyzwanie? Stoicka sztuka przekuwania problemów w sukcesy, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Sześć medali wartości, Edward De Bono, Wydawnictwo Onepress

Wbiec na szczyt, Arthur Lydiard, Wydawnictwo Septem

Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach, Wojciech Czakon, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sztuka wojny. Planer, praca zbiorowa, Wydawnictwo Onepress

Zalew Wiślany, Jerzy Balołek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Termodynamika procesowa, Stanisław Michałowski, Kazimierz Wańkowicz, Wydawnictwo WNT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami