Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Skoda Fabia II 04/2007 do 10/2014

Skoda Fabia II 04/2007 do 10/2014

76.00zł
64.60zł
Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania 39.90zł
Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania

Tytuł: Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania
Autor: Kevin Hogan, William Horton
ISBN: 978-83-246-3145-2
Ilość stron: 200
Data wydania: 08/2011
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł


Sprzedawanie jest potężne. Jest pasjonujące. Jest też zajęciem intratnym i dającym dużo przyjemności. Sprzedawanie jest po prostu sexy. A ta książka to sama esencja sprzedaży. Nie ma tu ani grama zbędnych informacji. Kiedy nauczysz się, jak odczytywać i rozumieć główne pragnienia swoich klientów, zmienisz ich w chętnych, otwartych i zadowolonych wyznawców.

Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste.

Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać prawo perspektywy czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów.

Wybitni sprzedawcy są ekspertami w dwóch rzeczach. Jedną jest branża, w której prowadzą swoją działalność. Drugą jest komunikowanie się na poziomie nieświadomości.

  • Ta książka to mapa umysłu w każdym rozumieniu tego słowa.
  • Ta książka pomaga zrozumieć psychologię sprzedaży, odwołując się do biologii. Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, odkrywa kod genetyczny.
  • Ta książka prezentuje uniwersalny model sprzedaży, który każdy może dostosować do własnych potrzeb i wykorzystać w swojej pracy.
  • Ta książka omawia mnóstwo kwestii związanych ze sprzedażą, od uściśnięcia dłoni po ściskanie w żołądku ze strachu; od hipnotycznego języka po sekretne słowa. Pokazuje zasady, które możesz zastosować, i strategie, które z chęcią wykorzystasz.
  • Ta książka pomaga czytelnikowi zrozumieć, dlaczego ludzie kupują i w jaki sposób można wpłynąć na ich decyzje.
  • Ta książka ma głos. Mówi w języku sprzedaży, pokazując Ci, jak wygrać w dowolnym środowisku i warunkach.

Rozdziały:
1. Dlaczego jesteś handlowcem (25)
2. Sprzedawanie w XXI wieku: podstawowy model sprzedaży (33)
3. Poznaj swojego klienta: część pierwsza (49)
4. Twój klient: otwarta księga (63)
5. Kontakt! (85)
6. Zakotwicz swoją drogę do sukcesu (101)
7. Zdobycie tajnych informacji od klienta (113)
8. Sukces w sprzedaży bez słów: opanowanie mowy ciała (127)
9. Zrozumienie najbardziej nieświadomej komunikacji klienta (149)
10. Psychologia sprzedaży: dziesięć nieświadomych praw perswazji (161)
11. Sekretne składniki sprzedaży (175)
12. Sprzedaż samurajska: przemiana strachu w siłę (183)
13. Zmień to, jak widzą Cię klienci... i jak Ty sam siebie postrzegasz (191)

Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania”, kupili także:

Haker umysłów, Andrzej Batko, Wydawnictwo Onepress

Współczesne systemy zarządzania Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko, Marek Bugdol, Piotr Jedynak, Wydawnictwo Onepress

Władza bez tyranii Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości, Arkadiusz Bednarski, Justyna Chmielewska, Wydawnictwo Onepress

Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity, Charles Richards, Wydawnictwo Onepress

Z Galileusza też się śmiali, Albert Jack, Wydawnictwo Muza

Zgrana drużyna rodzinna! Jak bez krzyków i zrzędzenia nakłonić dzieci do współpracy, Elizabeth Pantley, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami