Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

44.00zł
37.40zł
Single Page Web Applications. Programowanie aplikacji internetowych z JavaScript 79.00zł 59.25zł
Single Page Web Applications. Programowanie aplikacji internetowych z JavaScript

Tytuł: Single Page Web Applications. Programowanie aplikacji internetowych z JavaScript
Autor: Michael Mikowski, Josh Powell
ISBN: 978-83-283-0521-2
Ilość stron: 456
Data wydania: 06/2015
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł 59.25zł


Gdy uruchamiasz aplikację na swoim komputerze, tak naprawdę nie wiesz, czy jest to tradycyjna aplikacja działająca na Twoim sprzęcie czy też może aplikacja internetowa. Nie widać przejść między stronami, a atrakcyjny interfejs użytkownika pozwala Ci błyskawicznie wykonać konieczne zadania. Być może za wyświetlanie interfejsu odpowiedzialna jest wyłącznie przeglądarka, która z serwerem komunikuje się tylko w celu wymiany danych. Tak właśnie działają jednostronicowe aplikacje internetowe (ang. Single Page Applications).

Jeżeli masz pomysł na taką aplikację, a nie wiesz, od czego zacząć, sięgnij po tę książkę. Dzięki niej zbudujesz swoją pierwszą jednostronicową aplikację internetową oraz poznasz możliwości współczesnego języka JavaScript. W kolejnych rozdziałach będziesz budować aplikację, jednocześnie zdobywając wiedzę na temat wzorca MVC, modelu danych, modułów oraz interfejsu.

Kiedy już opanujesz tworzenie klienta, przyjdzie czas na implementację serwera. Jest on odpowiedzialny za przetwarzanie danych otrzymywanych z przeglądarki. W trakcie lektury poznasz możliwości Node.js oraz skonfigurujesz bazę danych. Na sam koniec przygotujesz Twoją aplikację do pracy w środowisku produkcyjnym.

Dzięki tej książce:
• poznasz możliwości języka JavaScript
• skorzystasz ze wzorca MVC
• zbudujesz jednostronicową aplikację internetową
• skonfigurujesz serwer współdziałający z Twoją aplikacją
• wykorzystasz potencjał Node.js

Zbuduj swoją pierwszą jednostronicową aplikację internetową.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO APLIKACJI SPA (21)

Rozdział 1. Pierwsza aplikacja jednostronicowa (23)

  • 1.1. Definicja, trochę historii oraz nasze cele (24)
    • 1.1.1. Trochę historii (24)
    • 1.1.2. Dlaczego musieliśmy tak długo czekać na aplikacje SPA JavaScript? (25)
    • 1.1.3. Cele (28)
  • 1.2. Budowanie pierwszej aplikacji SPA (29)
    • 1.2.1. Definiowanie celu (30)
    • 1.2.2. Zainicjowanie struktury plików (30)
    • 1.2.3. Konfigurowanie narzędzi dla programistów przeglądarki Google Chrome (31)
    • 1.2.4. Projektowanie kodów HTML i CSS (31)
    • 1.2.5. Dodawanie kodu JavaScript (33)
    • 1.2.6. Sprawdzanie działania aplikacji za pomocą narzędzi dla programistów przeglądarki Google Chrome (38)
  • 1.3. Korzyści dla użytkownika z dobrze napisanej aplikacji SPA (42)
  • 1.4. Podsumowanie (43)

Rozdział 2. JavaScript wraca do łask (45)

  • 2.1. Zakres zmiennej (47)
  • 2.2. Wynoszenie zmiennej (49)
  • 2.3. Zaawansowane wynoszenie zmiennej i obiekt kontekstu wykonywania (51)
    • 2.3.1. Wynoszenie (51)
    • 2.3.2. Kontekst wykonywania i obiekt kontekstu wykonywania (52)
  • 2.4. Łańcuch zakresów (56)
  • 2.5. Obiekty i łańcuch prototypów języka JavaScript (59)
    • 2.5.1. Łańcuch prototypów (62)
  • 2.6. Głębsze spojrzenie na funkcje (67)
    • 2.6.1. Funkcje oraz funkcje anonimowe (68)
    • 2.6.2. Samowykonujące się funkcje anonimowe (68)
    • 2.6.3. Wzorzec modułu - wprowadzanie do języka JavaScript zmiennych prywatnych (71)
    • 2.6.4. Domknięcia (76)
  • 2.7. Podsumowanie (79)

CZĘŚĆ II. KLIENT APLIKACJI SPA (81)

Rozdział 3. Projektowanie powłoki (83)

  • 3.1. Gruntowne zrozumienie powłoki (84)
  • 3.2. Konfigurowanie plików i przestrzeni nazw (85)
    • 3.2.1. Tworzenie struktury plików (85)
    • 3.2.2. Pisanie kodu HTML aplikacji (86)
    • 3.2.3. Tworzenie głównej przestrzeni nazw CSS (87)
    • 3.2.4. Tworzenie głównej przestrzeni nazw JavaScript (89)
  • 3.3. Tworzenie kontenerów funkcji (90)
    • 3.3.1. Wybór strategii (90)
    • 3.3.2. Pisanie kodu HTML powłoki (91)
    • 3.3.3. Pisanie kodu CSS powłoki (92)
  • 3.4. Renderowanie kontenerów funkcji (95)
    • 3.4.1. Konwersja HTML na JavaScript (95)
    • 3.4.2. Dodawanie szablonu HTML do JavaScript (96)
    • 3.4.3. Pisanie arkusza stylów powłoki (97)
    • 3.4.4. Nakazanie aplikacji, aby korzystała z powłoki (99)
  • 3.5. Zarządzanie kontenerami funkcji (100)
    • 3.5.1. Pisanie metody rozwijania i zwijania suwaka czatu (101)
    • 3.5.2. Dodanie procedury obsługi zdarzeń kliknięcia suwaka czatu (103)
  • 3.6. Zarządzanie stanem aplikacji (107)
    • 3.6.1. Zachowania przeglądarki oczekiwane przez użytkowników (107)
    • 3.6.2. Wybór strategii zarządzania kontrolkami historii (108)
    • 3.6.3. Zmiana kotwicy przy wystąpieniu zdarzenia historii (109)
    • 3.6.4. Użycie kotwicy do sterowania stanem aplikacji (111)
  • 3.7. Podsumowanie (116)

Rozdział 4. Dodawanie modułów funkcji (119)

  • 4.1. Strategia modułu funkcji (120)
    • 4.1.1. Porównanie z modułami zewnętrznymi (121)
    • 4.1.2. Moduły funkcji i fraktalowy wzorzec MVC (123)
  • 4.2. Konfigurowanie plików modułu funkcji (125)
    • 4.2.1. Planowanie struktury plików (125)
    • 4.2.2. Zapełnianie plików (126)
    • 4.2.3. Co mamy napisane (132)
  • 4.3. Projektowanie interfejsów API metod (132)
    • 4.3.1. Wzorzec interfejsu kotwicy (133)
    • 4.3.2. Interfejsy API konfiguracji Czatu (134)
    • 4.3.3. Interfejs API inicjowania Czatu (135)
    • 4.3.4. Interfejs API metody setSliderPosition Czatu (136)
    • 4.3.5. Kaskada konfiguracji i inicjowania (137)
  • 4.4. Implementowanie interfejsu API funkcji (139)
    • 4.4.1. Arkusze stylów (139)
    • 4.4.2. Modyfikacja Czatu (144)
    • 4.4.3. Czyszczenie powłoki (149)
    • 4.4.4. Prześledzenie wykonywania aplikacji (154)
  • 4.5. Dodanie często potrzebnych metod (156)
    • 4.5.1. Metoda removeSlider (157)
    • 4.5.2. Metoda handleResize (158)
  • 4.6. Podsumowanie (162)

Rozdział 5. Budowanie Modelu (163)

  • 5.1. Czym jest Model (164)
    • 5.1.1. Co zamierzamy zbudować (165)
    • 5.1.2. Zadania Modelu (166)
    • 5.1.3. Czego Model nie robi (167)
  • 5.2. Konfigurowanie Modelu oraz innych plików (168)
    • 5.2.1. Planowanie struktury plików (168)
    • 5.2.2. Wypełnianie plików (169)
    • 5.2.3. Zastosowanie ujednoliconej biblioteki do obsługi wprowadzania danych za pomocą dotyku i myszy (174)
  • 5.3. Projektowanie obiektu people (175)
    • 5.3.1. Projektowanie obiektów person (176)
    • 5.3.2. Projektowanie interfejsu API obiektu people (178)
    • 5.3.3. Dokumentowanie interfejsu API obiektu people (181)
  • 5.4. Budowanie obiektu people (182)
    • 5.4.1. Tworzenie listy symulowanych osób (182)
    • 5.4.2. Rozpoczęcie budowy obiektu people (185)
    • 5.4.3. Dokończenie obiektu people (189)
    • 5.4.4. Testowanie interfejsu API obiektu people (195)
  • 5.5. Implementacja logowania i wylogowania w powłoce (197)
    • 5.5.1. Projektowanie wrażeń użytkownika podczas logowania (198)
    • 5.5.2. Aktualizacja kodu JavaScript powłoki (199)
    • 5.5.3. Aktualizacja arkusza stylów powłoki (201)
    • 5.5.4. Testowanie procesów logowania i wylogowania za pomocą interfejsu użytkownika (202)
  • 5.6. Podsumowanie (203)

Rozdział 6. Dokończenie budowy modułów modelu i danych (205)

  • 6.1. Projektowanie obiektu chat (206)
    • 6.1.1. Projektowanie metod i zdarzeń (206)
    • 6.1.2. Dokumentowanie interfejsu API obiektu chat (209)
  • 6.2. Budowanie obiektu chat (210)
    • 6.2.1. Rozpoczęcie budowy obiektu chat przez utworzenie metody join (210)
    • 6.2.2. Aktualizacja Atrapy, aby reagowała na metodę chat.join (213)
    • 6.2.3. Testowanie metody chat.join (214)
    • 6.2.4. Dodanie do obiektu chat obsługi przesyłania wiadomości (216)
    • 6.2.5. Aktualizacja Atrapy w celu emulowania komunikatów (220)
    • 6.2.6. Testowanie obsługi komunikatów dla obiektu chat (222)
  • 6.3. Dodanie obsługi Awatara do Modelu (224)
    • 6.3.1. Dodanie obsługi Awatara do obiektu chat (224)
    • 6.3.2. Modyfikacja Atrapy w celu emulacji awatarów (225)
    • 6.3.3. Testowanie obsługi awatarów (226)
    • 6.3.4. Technika projektowania sterowanego testami (227)
  • 6.4. Dokończenie modułu funkcji czatu (229)
    • 6.4.1. Aktualizacja kodu JavaScript Czatu (230)
    • 6.4.2. Aktualizacja arkuszy stylów (237)
    • 6.4.3. Testowanie interfejsu użytkownika Czatu (241)
  • 6.5. Tworzenie modułu funkcji awatara (242)
    • 6.5.1. Utworzenie pliku JavaScript Awatara (243)
    • 6.5.2. Tworzenie arkusza stylów Awatara (248)
    • 6.5.3. Aktualizacja powłoki i dokumentu przeglądarkowego (249)
    • 6.5.4. Testowanie modułu funkcji awatara (250)
  • 6.6. Wiązanie danych oraz jQuery (250)
  • 6.7. Tworzenie modułu danych (252)
  • 6.8. Podsumowanie (255)

CZĘŚĆ III. SERWER APLIKACJI SPA (257)

Rozdział 7. Serwer WWW (259)

  • 7.1. Rola serwera (259)
    • 7.1.1. Uwierzytelnianie i autoryzacja (260)
    • 7.1.2. Walidacja (260)
    • 7.1.3. Przechowywanie i synchronizacja danych (261)
  • 7.2. Node.js (261)
    • 7.2.1. Dlaczego Node.js? (262)
    • 7.2.2. Tworzenie aplikacji "Witaj, świecie!" za pomocą serwera Node.js (262)
    • 7.2.3. Instalowanie frameworku Connect i korzystanie z niego (266)
    • 7.2.4. Dodawanie funkcji pośredniczących frameworku Connect (267)
    • 7.2.5. Instalowanie frameworku Express i korzystanie z niego (268)
    • 7.2.6. Dodawanie funkcji pośredniczących frameworku Express (271)
    • 7.2.7. Korzystanie z różnych środowisk za pomocą frameworku Express (272)
    • 7.2.8. Serwowanie plików statycznych za pomocą frameworku Express (273)
  • 7.3. Zaawansowany routing (274)
    • 7.3.1. Trasy operacji CRUD obiektu user (275)
    • 7.3.2. Ogólny routing operacji CRUD (281)
    • 7.3.3. Umieszczenie routingu w osobnym module Node.js (284)
  • 7.4. Dodanie uwierzytelniania i autoryzacji (288)
    • 7.4.1. Uwierzytelnianie podstawowe (288)
  • 7.5. Technologia WebSocket i biblioteka Socket.IO (289)
    • 7.5.1. Prosta aplikacja Socket.IO (290)
    • 7.5.2. Socket.IO oraz serwery wymiany komunikatów (293)
    • 7.5.3. Aktualizacja kodu JavaScript z wykorzystaniem Socket.IO (294)
  • 7.6. Podsumowanie (297)

Rozdział 8. Baza danych serwera (299)

  • 8.1. Rola bazy danych (300)
    • 8.1.1. Wybór magazynu danych (300)
    • 8.1.2. Eliminacja transformacji danych (300)
    • 8.1.3. Przeniesienie logiki w wymagane miejsce (301)
  • 8.2. Wprowadzenie do MongoDB (302)
    • 8.2.1. Przechowywanie dokumentowe (303)
    • 8.2.2. Dynamiczna struktura dokumentów (303)
    • 8.2.3. Pierwsze kroki z MongoDB (304)
  • 8.3. Użycie sterownika MongoDB (305)
    • 8.3.1. Przygotowanie plików projektu (306)
    • 8.3.2. Instalacja i podłączenie do MongoDB (307)
    • 8.3.3. Zastosowanie metod CRUD bazy danych MongoDB (308)
    • 8.3.4. Dodanie operacji CRUD do aplikacji serwera (311)
  • 8.4. Walidacja danych klienta (315)
    • 8.4.1. Walidacja typu obiektu (316)
    • 8.4.2. Walidacja obiektu (317)
  • 8.5. Tworzenie osobnego modułu CRUD (325)
    • 8.5.1. Przygotowanie struktury plików (326)
    • 8.5.2. Przeniesienie logiki operacji CRUD do osobnego modułu (329)
  • 8.6. Budowanie modułu czatu (334)
    • 8.6.1. Rozpoczęcie budowy modułu czatu (334)
    • 8.6.2. Tworzenie procedury obsługi komunikatu adduser (337)
    • 8.6.3. Tworzenie procedury obsługi komunikatu updatechat (341)
    • 8.6.4. Tworzenie procedur obsługi komunikatów rozłączania (343)
    • 8.6.5. Tworzenie procedury obsługi komunikatu updateavatar (345)
  • 8.7. Podsumowanie (348)

Rozdział 9. Przygotowanie aplikacji SPA do pracy w środowisku produkcyjnym (349)

  • 9.1. Optymalizacja naszej aplikacji SPA dla wyszukiwarek (350)
    • 9.1.1. Jak Google indeksuje aplikację SPA (350)
  • 9.2. Chmura i usługi zewnętrzne (354)
    • 9.2.1. Analityka stron WWW (354)
    • 9.2.2. Rejestrowanie błędów po stronie klienta (356)
    • 9.2.3. Systemy CDN (358)
  • 9.3. Buforowanie i pomijanie pamięci podręcznej (359)
    • 9.3.1. Możliwości buforowania (359)
    • 9.3.2. Web Storage (360)
    • 9.3.3. Buforowanie HTTP (362)
    • 9.3.4. Buforowanie serwera (365)
    • 9.3.5. Buforowanie zapytań bazy danych (371)
  • 9.4. Podsumowanie (372)

DODATKI (375)

Dodatek A Standard kodowania JavaScript (377)

  • A.1. Dlaczego potrzebujemy standardu kodowania (378)
  • A.2. Układ kodu i komentarze (379)
  • A.3. Nazwy zmiennych (389)
  • A.4. Deklarowanie i przypisywanie zmiennych (398)
  • A.5. Funkcje (400)
  • A.6. Przestrzenie nazw (402)
  • A.7. Nazwy i układ plików (403)
  • A.8. Składnia (404)
  • A.9. Walidacja kodu (408)
  • A.10. Szablon dla modułów (411)
  • A.11. Podsumowanie (413)

Dodatek B Testowanie aplikacji SPA (415)

  • B.1. Konfiguracja trybów testowych (416)
  • B.2. Wybór frameworku testowego (420)
  • B.3. Konfiguracja frameworku nodeunit (421)
  • B.4. Tworzenie zestawu testów (422)
  • B.5. Dostosowanie modułów SPA do testów (441)
  • B.6. Podsumowanie (444)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Single Page Web Applications. Programowanie aplikacji internetowych z JavaScript
Tytuł książki: "Single Page Web Applications. Programowanie aplikacji internetowych z JavaScript"
Autor: Michael Mikowski, Josh Powell
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Single Page Web Applications. Programowanie aplikacji internetowych z JavaScript”, kupili także:

HTML5 Zaawansowane programowanie, Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim, Wydawnictwo Helion

Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III, Jason Beaird, James George, Wydawnictwo Helion

HTML5 Canvas Receptury, Eric Rowell, Wydawnictwo Helion

JavaScript mocne strony, Douglas Crockford, Wydawnictwo Helion

ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie, Adam Freeman, Steven Sanderson, Wydawnictwo Helion

JavaScript Zasady programowania obiektowego, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami