Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone 42.90zł 32.18zł
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
Autor: Katarzyna Pietroń
ISBN: 978-83-283-7209-2
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 42.90zł 32.18zł


Kogo słychać, tego słuchają

Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych narzędzi wspomagających, chwytów i sztuczek, jakie stosują dobrzy mówcy.

To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niektórym ludziom zdolność do przyciągania uwagi audytorium przychodzi z łatwością, inni muszą praktykować wiele lat, by się tego nauczyć.

Jedni i drudzy nie osiągną sukcesu, jeśli nie będzie ich dobrze słychać. Nawet najbardziej fascynująca opowieść, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, głosem drżącym i niepewnym swojej mocy, mową niewyraźną czy wręcz niezrozumiałą, nie dotrze do odbiorcy! Na szczęście właściwej emisji głosu także można się nauczyć.

Dzięki zasadom i ćwiczeniom zawartym w tej książce poprawisz dykcję i modulację głosu. Nauczysz się radzić sobie z tremą i zaprzęgniesz towarzyszące wystąpieniom emocje do pracy na Twoją rzecz. Dowiesz się, jak przygotować się do przemawiania i jak wzbudzić w sobie charyzmę, za którą chętnie podążą Twoi słuchacze.

Nowe wydanie zostało poszerzone o strategię kreowania wizerunku.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,18zł

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone"
Autor: Katarzyna Pietroń
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 42.90zł 32.18zł
Klienci, którzy kupili „Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone”, kupili także:

Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów, Mary Scannell, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Esencja sukcesji, Tomasz Budziak, Wydawnictwo Onepress

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress

Technologia i towaroznawstwo, Urszula Łatka, Wydawnictwo WSiP

Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Człowiek. Biografia, Robin Dunbar, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Przez polskie góry. Przewodnik biegacza, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bezdroża

Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach, Dagmara Lewicka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nasze miejsce w kosmosie</b>, <font color="navy">Hélene Courtois</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nasze miejsce w kosmosie, Hélene Courtois, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami