Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II 69.00zł
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II

Tytuł: Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II
Autor: Marcin Chłodnicki
ISBN: 978-83-01-21318-3
Ilość stron: 208
Data wydania: 09/2020 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika.

Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców.

Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II
Tytuł książki: "Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II"
Autor: Marcin Chłodnicki
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II”, kupili także:

Superakcje, Kenneth Fisher, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Twórcza kradzież 10 przykazań kreatywności, Austin Kleon, Wydawnictwo Sensus

HTML i CSS Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW Podręcznik Front-End Developera, Jon Duckett, Wydawnictwo Helion

Ustawa o prawach konsumenta Umowy zawierane przez internet, Aleksandra Płucienik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy ekonomii Wydanie IV, Roman Milewski , Eugeniusz Kwiatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Termodynamika procesowa, Stanisław Michałowski, Kazimierz Wańkowicz, Wydawnictwo WNT

Małe wielkie odkrycia Najważniejsze wynalazki, które odmieniły świat, Steven Johnson, Wydawnictwo Sine Qua Non

Tajemnice kariery. 50 sekretów, które powinna znać każda kobieta skucesu, Kate White, Wydawnictwo GWP

Analiza matematyczna w zadaniach Część II, W. Krysicki, L. Włodarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami