Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy 49.00zł 36.75zł
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Tytuł: SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor: Paweł Cengiel
ISBN: 978-83-283-6437-0
Ilość stron: 184
Data wydania: 10/2020
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online.

Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.

Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego.

W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne.

Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

• Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
• Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
• Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
• Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
• Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
• Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
• Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
• Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO

Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Tytuł książki: "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy"
Autor: Paweł Cengiel
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy”, kupili także:

Tablice informatyczne JQuery, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo Helion

Google Analytics Integracja i analiza danych, Daniel Waisberg, Wydawnictwo Helion

Chemia analityczna Tom 2 Chemiczne metody analizy ilościowej, Jerzy Minczewski, Zygmunt Marczenko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile, Jurgen Appelo, Wydawnictwo Helion
<b>Filozofia cyberbezpieczeństwa Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny</b>, <font color="navy">Artur Kurasiński  , Łukasz Olejnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Filozofia cyberbezpieczeństwa Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny, Artur Kurasiński , Łukasz Olejnik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Psychologia rynku dla doradców finansowych, Thorsten Hens, Kremena Bachmann, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Dar kontuzji Jak wrócić do zdrowia i sportów siłowych po urazie</b>, <font color="navy">Stuart McGill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Dar kontuzji Jak wrócić do zdrowia i sportów siłowych po urazie, Stuart McGill, Wydawnictwo GALAKTYKA

Wstęp do CSS3 i HTML5, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion
<b>Schematy elektroniczne i elektryczne. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Stan Gibilisco</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Schematy elektroniczne i elektryczne. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IV, Stan Gibilisco, Wydawnictwo Helion

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami