Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Dynamika i stateczność podatnych wycinkowych powłok obciążanych termodynamicznie

Dynamika i stateczność podatnych wycinkowych powłok obciążanych termodynamicznie

31.50zł
25.52zł
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie! 39.90zł 29.93zł
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!

Tytuł: Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
Tytuł oryginalny 25 Scratch 3 Games for Kids: A Playful Guide to Coding
Autor: Max Wainewright
ISBN: 9788328383371
Ilość stron: 118
Data wydania: 01/2022
Oprawa: Miękka
Format: 165x220
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier.

Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi.

Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje.

Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania!

Dzięki książce:
• sprawnie zaczniesz pracę ze Scratchem
• nauczysz się programować wygląd i zachowanie duszków
• dowiesz się, jak dodać do gry efekty dźwiękowe, animacje i... logikę
• będziesz używać działań matematycznych do ulepszenia gry
• napiszesz grę piłkarską, wyścigówkę z rakietami, a także mnóstwo innych gier!

Scratch: wymyśl i zaprogramuj swoją ulubioną grę.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
Tytuł książki: "Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!"
Autor: Max Wainewright
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!”, kupili także:

Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna, W. Chan Kim, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Unity na start! Programowanie dla nastolatków</b>, <font color="navy">Jacek Ross, Ksawery Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Unity na start! Programowanie dla nastolatków, Jacek Ross, Ksawery Ross, Wydawnictwo Helion

Typologia osobowości, czyli słów kilka o cholerykach i innych temperamentach, Gabriele Dietrich, Wydawnictwo Onepress

Rysunek zawodowy Instalacje sanitarne, Bożenna Wapińska, Mirosława Popek, Wydawnictwo WSiP

Stereochemia WUW, Jason Eames, Josephine M. Peach, Wydawnictwo WUW

Trening egoizmu Twoje decyzje na przekór manipulacji, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress

Trening siłowy bez sprzętu, Olivier Lafay, Wydawnictwo JK
<b>JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII</b>, <font color="navy">David Flanagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII, David Flanagan, Wydawnictwo Helion

Kwanty. Przewodnik dla zdezorientowanych, Jim Al-Khalili, Wydawnictwo Prószyński

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami