Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju

Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju

45.00zł
36.45zł
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących 69.00zł 51.75zł
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących

Tytuł: Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
Tytuł oryginalny Coding with Roblox Lua in 24 Hours: The Official Roblox Guide (Sams Teach Yourself)
Autor: Roblox Corporation
ISBN: 9788328394490
Ilość stron: 328
Data wydania: 02/2023
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Roblox to popularna platforma do tworzenia gier, z której korzystają użytkownicy o różnym poziomie umiejętności w zakresie ich projektowania. W Robloksie używa się języka programowania Lua. Jest to język, którego można się szybko i łatwo nauczyć.

Roblox Studio i Lua zapewniają idealne środowisko dla twórców gier, a także prosty dostęp do serwerów multiplayer, narzędzi do modelowania światów, systemów monetyzacji i wielu innych przydatnych funkcji. Ty możesz skupić się na tym, co najlepsze: na pracy twórczej!

Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzielnie kodować w Robloksie.

W ramach pracy z książką przygotujesz sobie środowisko pracy, zaczniesz się płynnie posługiwać potrzebnymi narzędziami i szybko napiszesz swoją pierwszą grę. Naukę ułatwią Ci instrukcje krok po kroku, liczne ćwiczenia i pytania sprawdzające, a także quizy, wskazówki i przydatne ostrzeżenia. Szybko się przekonasz, jak proste, przyjemne i satysfakcjonujące jest używanie Robloksa!

W książce między innymi:
- podstawowe informacje o platformie Roblox, Roblox Studio i języku Lua
- właściwości, zmienne, funkcje, instrukcje warunkowe i pętle
- korzystanie z tabel i słowników
- programowanie zdarzeń
- abstrakcje i wprowadzenie do programowania zorientowanego obiektowo
- utrwalanie danych i użycie ich w grach
- stosowanie raycastingu

Roblox Studio: tak się dzisiaj tworzy gry.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
Tytuł książki: "Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących"
Autor: Roblox Corporation
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących”, kupili także:

Jak to działa Maszyny latające, Miles Kelly, Wydawnictwo Zielona Sowa

Twarzą w twarz z obiektywem Sztuka fotografowania ludzi, Rick Sammon, Wydawnictwo Helion

Wykres entalpia-entropia dla pary wodnej do 1000C i 95 MPa wg M.P. Wukałowicza, M.P. Wukałowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Język niemiecki w branży samochodowej Deutsch in der Automobilbranche, Piotr Rochowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Micro:bit. Nauka programowania i elektroniki dla małych oraz dużych</b>, <font color="navy">Witold Krieser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Micro:bit. Nauka programowania i elektroniki dla małych oraz dużych, Witold Krieser, Wydawnictwo Helion

Metody morfologiczne w przetwarzaniu obrazów cyfrowych, Marcin Iwanowski, Wydawnictwo EXIT

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa</b>, <font color="navy">Artur Wodołażski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa, Artur Wodołażski, Wydawnictwo Helion

Krzywe eliptyczne w kryptografii, Ian Blake, Gadiel Seroussi, Nigel Smart, Wydawnictwo WNT

niedziela, 24 września 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami