Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

49.90zł
40.42zł
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących 69.00zł 51.75zł
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących

Tytuł: Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
Tytuł oryginalny Coding with Roblox Lua in 24 Hours: The Official Roblox Guide (Sams Teach Yourself)
Autor: Roblox Corporation
ISBN: 9788328394490
Ilość stron: 328
Data wydania: 02/2023
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Roblox to popularna platforma do tworzenia gier, z której korzystają użytkownicy o różnym poziomie umiejętności w zakresie ich projektowania. W Robloksie używa się języka programowania Lua. Jest to język, którego można się szybko i łatwo nauczyć.

Roblox Studio i Lua zapewniają idealne środowisko dla twórców gier, a także prosty dostęp do serwerów multiplayer, narzędzi do modelowania światów, systemów monetyzacji i wielu innych przydatnych funkcji. Ty możesz skupić się na tym, co najlepsze: na pracy twórczej!

Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzielnie kodować w Robloksie.

W ramach pracy z książką przygotujesz sobie środowisko pracy, zaczniesz się płynnie posługiwać potrzebnymi narzędziami i szybko napiszesz swoją pierwszą grę. Naukę ułatwią Ci instrukcje krok po kroku, liczne ćwiczenia i pytania sprawdzające, a także quizy, wskazówki i przydatne ostrzeżenia. Szybko się przekonasz, jak proste, przyjemne i satysfakcjonujące jest używanie Robloksa!

W książce między innymi:
- podstawowe informacje o platformie Roblox, Roblox Studio i języku Lua
- właściwości, zmienne, funkcje, instrukcje warunkowe i pętle
- korzystanie z tabel i słowników
- programowanie zdarzeń
- abstrakcje i wprowadzenie do programowania zorientowanego obiektowo
- utrwalanie danych i użycie ich w grach
- stosowanie raycastingu

Roblox Studio: tak się dzisiaj tworzy gry.

Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
Tytuł książki: "Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących"
Autor: Roblox Corporation
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących”, kupili także:

Perl 6 podstawy, Allison Randal, Dan Sugalski, Leopold Totsch, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do informatyki kwantowej, Marian Chudy, Wydawnictwo EXIT

Zen stosowania CSS źródło oświecenia dla projektantów stron WWW, Dave Shea, Molly E. Holzschlag, Wydawnictwo Helion
<b>Przypadek? Nie sądzę... prawdopodobieństwo, niepewność kwantowa, złudzenia poznawcze</b>, <font color="navy">Jonathan Powell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przypadek? Nie sądzę... prawdopodobieństwo, niepewność kwantowa, złudzenia poznawcze, Jonathan Powell, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, Andrzej Rogowski, Wydawnictwo CEDEWU

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactw, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress
<b>C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania</b>, <font color="navy">Bruce Sutherland , J. Burton Browning</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania, Bruce Sutherland , J. Burton Browning, Wydawnictwo Promise

Żywienie w sporcie Kompletny przewodnik, Anita Bean, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Harvard Business Review Zarządzanie łańcuchem dostaw, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

sobota, 01 kwietnia 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami