Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Fiat Grande Punto

Fiat Grande Punto

65.10zł
55.34zł
Reklama 62.90zł
Reklama

Autor: Adam Grzegorczyk

ISBN: 978-83-208-1890-1

Ilośc stron: 272

Data wydania: 05/2010

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie.

Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej.

W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Reklama”, kupili także:

Superkompetencja Sześć fundamentów, dzięki którym osiągniesz pełnię swoich możliwości, Laura Stack, Wydawnictwo Onepress

Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III, Bjarne Stroustrup, Wydawnictwo Helion

Umysł a modele maszyn uczących się Współczesne badania informatyczne w oczach filozofa, Paweł Stacewicz, Wydawnictwo EXIT
<b>Bądź KETO. Dieta, zdrowie i styl życia oparte na naukowych podstawach</b>, <font color="navy">Sabina Sztuba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Bądź KETO. Dieta, zdrowie i styl życia oparte na naukowych podstawach, Sabina Sztuba, Wydawnictwo Sensus

Jesteś wszechświatem. Odkryj swoją kosmiczną tożsamość, Deepak Chopra , Menas C. Kafatos Ph.D., Wydawnictwo Editio

Przyspieszenie A Twist of the Wrist, Keith Code, Wydawnictwo Buk Rower

Estymacja wartości godziwej Podejście symulacyjne, Marcin Jędrzejczyk, Wydawnictwo PWE

Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie, Catherine Seda, Wydawnictwo Helion

Tkaniny dekoracyjne Przewodnik dla kolekcjonerów, Jadwiga Chruszczyńska, Ewa Orlińska-Mianowska, Wydawnictwo Arkady

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami