Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

92.40zł
77.62zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw 29.90zł 25.42zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
ISBN: 978-83-7561-113-7
Ilość stron: 100
Data wydania: 05/2011
Format: 15.0x21.0cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł


Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.

Te trzy elementy:
• reklamę
• internet
• Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 25,42zł

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Tytuł książki: "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 29.90zł 25.42zł
Klienci, którzy kupili „Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw”, kupili także:

Windows Small Business Server 2003 administracja systemem (SBS 2003), Susan Snedaker, Daniel H. Bendell, Wydawnictwo Helion

Podstawy fizyki Zbiór zadań, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lokalne partnerstwo na rzecz wody Model ochrony zasobów wodnych w formule bezpieczeństwa Unii Europejskiej</b>, <font color="navy">Jarosław Gryz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Lokalne partnerstwo na rzecz wody Model ochrony zasobów wodnych w formule bezpieczeństwa Unii Europejskiej, Jarosław Gryz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Gdy nie nadejdzie jutro Wydanie II, Paweł Skawiński, Wydawnictwo Dobra Literatura

Dwupaliwowe elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna, Ryszard Bartnik, Waldemar Skomudek, Zbigniew Buryn, Wydawnictwo Naukowe PWN

Krystalizacja metali, Fraś Edward, Wydawnictwo WNT

Piętrzenie nawyków. 97 małych zmian, które odmienią Twoje życie, Steve Scott, Wydawnictwo Sensus
<b>Emocje zadbane i masz wyje**ne. O trudnej sztuce radzenia sobie z uczuciami</b>, <font color="navy">dr Katarzyna Czyż</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Emocje zadbane i masz wyje**ne. O trudnej sztuce radzenia sobie z uczuciami, dr Katarzyna Czyż, Wydawnictwo Onepress

Wycena spółek z WIG30 Specyfika, metody, przykłady, Marek Panfil, Andrzej Szablewski, Wydawnictwo Poltext

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami