Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Python Django » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Excel 2019 Krok po kroku

Microsoft Excel 2019 Krok po kroku

69.30zł
56.13zł
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika 89.00zł 66.75zł
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

Tytuł: Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Tytuł oryginalny Object-Oriented Python: Master OOP by Building Games and GUIs
Autor: Irv Kalb
ISBN: 9788328394063
Ilość stron: 432
Data wydania: 11/2022
Oprawa: Miękka
Format: 165x228
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł


Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny.

Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.

Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie.

Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen.

Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.

W książce między innymi:
- gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo
- tworzenie obiektów i zarządzanie nimi
- praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie
- zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów
- mechanizm dziedziczenia w praktyce

Python: zorientuj swój kod na obiekty.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Tytuł książki: "Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika"
Autor: Irv Kalb
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili „Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika”, kupili także:

Zbiór zadań z części maszyn, Andrzej Rutkowski, Anna Stępniewska, Wydawnictwo WSiP

Miary efektywności zarządzania na rynkach finansowych, Krzysztof Borowski, Wydawnictwo Difin

Blender Architektura i projektowanie. Wydanie II, Piotr Chlipalski, Wydawnictwo Helion

Dźwięk cyfrowy Systemy wielokanałowe Wiedzieć więcej, Wojciech Butryn, Wydawnictwo WKiŁ

Internet Czas się bać, Wojciech Orliński, Wydawnictwo Agora
<b>Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie</b>, <font color="navy">Dr. Barbara Oakley, Olav Schewe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie, Dr. Barbara Oakley, Olav Schewe, Wydawnictwo Sensus

Bóg i geometria. Gdy przestrzeń była Bogiem, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Anatomia w tańcu, Jacqui Greene Haas, Wydawnictwo Muza

Teoria wszystkiego, czyli krótka historia wszechświata, Stephen W. Hawking, Wydawnictwo Onepress

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami