Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona G堯wna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawarto嗆 Koszyka  |  Do Kasy   
Wybierz kategori
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpiecze雟two
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Gie責a Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsi瑿iorstwo
  Rachunkowo嗆
  Sprzeda
  Sukces
  Szkolenia
  Zarz康zanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika u篡tkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarz康zania
Informatyka w szkole
J瞛yki programowania
Matematyka
Multimedia
Obs逝ga komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy in篡nierskie
Programy matematyczne
S這wniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pe軟y katalog »
Wydawnictwo:
 Pr鏀zy雟ki i S-ka
Liczby Ich dzieje rodzaje w豉sno軼i

Liczby Ich dzieje rodzaje w豉sno軼i

44.00z
35.20z
Punkt prze這mowy O ma造ch przyczynach wielkich zmian Wydanie III 49.90z 37.43z
Punkt prze這mowy O ma造ch przyczynach wielkich zmian Wydanie III

Tytu: Punkt prze這mowy O ma造ch przyczynach wielkich zmian Wydanie III
Tytu oryginalny The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference
Autor: Malcolm Gladwell
ISBN: 978-83-240-5580-7
Ilo嗆 stron: 336
Data wydania: 03/2019 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Znak
Cena: 49.90z 37.43z


Punkt prze這mowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodz poza w御kie grono kilku osób i zamieniaj si w mod.

• Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle sta si obiektem po膨dania hipsterów na ca造m 鈍iecie?
• Czy wyraz twarzy prowadz帷ego wieczorne wiadomo軼i mo瞠 mie wp造w na wynik wyborów?
• Dlaczego numery telefonów nie powinny mie wi璚ej ni 7 cyfr i dlaczego nie mo瞠sz mie wi璚ej ni 150 znajomych?

Malcolm Gladwell pokazuje narodziny i cykl 篡cia trendu, który jest niczym wirus – zamienia pojedyncze zachorowania w epidemi. Jego rozprzestrzenianie si zale篡 od momentu zwrotnego – punktu prze這mowego, który cz瘰to dokonuje si na poziomie rzeczy pozornie niewa積ych lub nawet niedostrzegalnych. Dzi瘯i Gladwellowi nauczymy si go zauwa瘸 i zrozumiemy, sk康 bior si gusty, trendy i mody.

Punkt prze這mowy to klasyczna ksi捫ka, która zmieni twój sposób my郵enia – zarówno o sprzedawaniu produktów, jak i rozprzestrzenianiu si nowych idei.

Malcolm Gladwell – autor pi璚iu bestsellerów z listy „New York Timesa”, które sprzeda造 si w wielomilionowym nak豉dzie na ca造m 鈍iecie. „Time” umie軼i go na li軼ie 100 najbardziej wp造wowych osób, „Foreign Policy” zaliczy do grona 100 najwa積iejszych intelektualistów 鈍iata. Znalaz si na li軼ie Thinkers50 – najwa積iejszych my郵icieli zajmuj帷ych si tematyk zarz康zania. Tropiciel prawd o 鈍iecie i spo貫cze雟twie, które odkrywa po鈔ód zaskakuj帷ych danych. Jego b造skotliwe i porywaj帷e ksi捫ki ods豉niaj ukryte mechanizmy funkcjonowania 鈍iata i nas samych.

Znak Literanova poleca nowe wydanie trzech prze這mowych ksi捫ek Malcolma Gladwella: Punkt prze這mowy, B造sk! i Poza schematem.

Punkt prze這mowy O ma造ch przyczynach wielkich zmian Wydanie III
Tytu ksi捫ki: "Punkt prze這mowy O ma造ch przyczynach wielkich zmian Wydanie III"
Autor: Malcolm Gladwell
Wydawnictwo: Znak
Cena: 49.90z 37.43z
Klienci, kt鏎zy kupili „Punkt prze這mowy O ma造ch przyczynach wielkich zmian Wydanie III”, kupili tak瞠:

Wychowanie szczeni徠 dla bystrzak闚. Wydanie III, Sarah Hodgson, Wydawnictwo Septem

Jak pracowa zdalnie i nie zwariowa, Aleksandra Pogorzelska, Patryk W鎩cik, Barbara W鎩cik, Wydawnictwo Onepress

Si豉 medytacji 28 dni do szcz窷cia, Sharon Salzberg, Wydawnictwo Sensus

Implementacja zaawansowanych rozwi您a biznesu elektronicznego w przedsi瑿iorstwie, Zbigniew Pastuszak, Wydawnictwo PLACET

Statystyka Zbi鏎 zada Wydanie 4, Helena Kassyk-Rokicka, Irena Kowalska, Irena Krawczak, Wiktoria Wr鏏le, Wydawnictwo PWE

Funkcje w Excelu w praktyce Wydanie 2, Miros豉wa Kopertowska, Witold Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarz康zanie jako軼i z przyk豉dami Wydanie 2, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarz康zanie jako軼i w us逝gach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione, Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski, Wydawnictwo CEDEWU

Komputerowo wspomagane projektowanie uk豉d闚 antropotechnicznych, Teodor Winkler, Wydawnictwo WNT

wtorek, 30 maja 2023   Mapa strony |  Nowo軼i |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysy趾i |  Kontakt z nami