Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak zbudować wehikuł czasu Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość

Jak zbudować wehikuł czasu Nauka a podróże w przeszłość i w przyszłość

39.90zł
31.92zł
Public Relations w bankach wirtualnych 53.00zł
Public Relations w bankach wirtualnych

Autor: Michał Macierzyński

ISBN: 978-83-7556-115-9

Ilość stron: 260

Data wydania: 2008

Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych.

W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.

Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów.

Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.

Public Relations w bankach wirtualnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Public Relations w bankach wirtualnych”, kupili także:

111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2, Paszkiewicz Aleksandra, Silska-Gembka Sylwia, Wydawnictwo ODDK

Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w Internecie, Przemysław Modrzewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputery PC dla bystrzaków, Dan Gookin, Wydawnictwo Helion

Oblicza fizyki – między fascynacją a niepokojem Rola fizyki w rozwoju naszej cywilizacji i kultury, Jerzy Warczewski (red.), Wydawnictwo Naukowe PWN

Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?, Sergiusz Trzeciak, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii, Kazimierz Szatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przewodnik dla piszących prace magisterskie w zakresie zarządzania, Bogumiła Brycz, Tadeusz Dudycz, Wydawnictwo PWE

Grupy kapitałowe w Polsce Strategie i struktury, Maria Romanowska, Wydawnictwo PWE

Zadania z mechaniki ogólnej Część 1 Statyka Wydanie VIII, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami