Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

299.00zł
254.15zł
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy 59.00zł 44.25zł
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy

Tytuł: Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
Autor: Tomasz Sędzimir
ISBN: 9788328393936
Ilość stron: 232
Data wydania: 07/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?

Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?

Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu.

Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje.

Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.

Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce.

Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
Tytuł książki: "Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy"
Autor: Tomasz Sędzimir
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy”, kupili także:
<b>Teoria gier Podstawy matematyczne</b>, <font color="navy">Rida Laraki, Jérôme Renault, Sylvain Sorin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria gier Podstawy matematyczne, Rida Laraki, Jérôme Renault, Sylvain Sorin, Wydawnictwo Naukowe PWN

23 sposoby na lenia, czyli jak pokonać prokrastynację dobrym nawykiem, S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus

Informatyka medyczna, Robert Rudowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozbiórki budynków i budowli, Anna Rawska-Skotniczny, Artur Margazyn, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wydajny JavaScript, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo Promise

Zarządzanie ludźmi w zespołach IT. Zabawne historie z życia menedżera, Michael Lopp, Wydawnictwo Helion

Wstęp do archeologii, Dorota Ławecka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych</b>, <font color="navy">Paweł Kowalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych, Paweł Kowalewski, Wydawnictwo Onepress

Wielka księga dobrych manier, Elisabeth Bonneau, Wydawnictwo RM
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia Helion
Serverless na platformie Azure Zbigniew Fryźlewicz, Dariusz Parzygnat, Łukasz Przerada Helion
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish Helion
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun Helion
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz Helion
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande Helion
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura Helion
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT

wtorek, 16 sierpnia 2022   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami