Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

45.00zł
33.75zł
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta 37.00zł
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Tytuł: Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Autor: Geoffrey A. Moore
ISBN: 978-83-246-6295-1
Ilość stron: 184
Data wydania: 02/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł


Zanim przystąpisz do gry na polu nowoczesnych technologii, przeczytaj Przeskoczyć przepaść - ta książka zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu na szybko zmieniającym się rynku, na którym trwa zażarta walka.

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!

Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.

Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.

Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.

Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.

Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.

Spis treści:

Część I Odkrywanie przepaści
Wstęp. Skoro Bill Gates może być miliarderem... (21)
1. Iluzja marketingu nowoczesnych technologii (25)
2. Olśnienie (39)

Część II Przekraczanie przepaści
3. Lądowanie w Normandii (67)
4. Wybierz miejsce desantu (87)
5. Zbierz siły (101)
6. Określ warunki bitwy (121)
7. Rozpocznij inwazję (147)
Zakończenie (167)
Po drugiej stronie przepaści (167)

Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta”, kupili także:

Outlook 2007 PL Zarządzanie czasem i informacjami, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Mercedes-Benz C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Mikrobiologia techniczna Tom 2 Mikroorganizmy w biotechnologii, ochronie środowiska i produkcji żywności, Zdzisława Libudzisz, Krystyna Kowal, Zofia Żakowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu, Kent Beck, Wydawnictwo Helion

Volkswagen Passat od marca 2005 (typu B6), Hans-Rudiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Geodezja inżynieryjno-drogowa, Stefan Przewłocki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Deep learning z TensorFlow 2 i Keras dla zaawansowanych. Sieci GAN i VAE, deep RL, uczenie nienadzorowane Wydanie II</b>, <font color="navy">Rowel Atienza</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning z TensorFlow 2 i Keras dla zaawansowanych. Sieci GAN i VAE, deep RL, uczenie nienadzorowane Wydanie II, Rowel Atienza, Wydawnictwo Helion
<b>Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III</b>, <font color="navy">Ash Maurya</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III, Ash Maurya, Wydawnictwo Helion
<b>Git dla programistów. Efektywna kontrola wersji w projektach programistycznych</b>, <font color="navy">Jesse Liberty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Git dla programistów. Efektywna kontrola wersji w projektach programistycznych, Jesse Liberty, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami