Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Psychologia poznawcza Wydanie nowe

Psychologia poznawcza Wydanie nowe

139.00zł
Przedsiębiorczość dla ambitnych Jak uruchomić własny biznes Wydanie 2 45.00zł
Przedsiębiorczość dla ambitnych Jak uruchomić własny biznes Wydanie 2

Autor: Jerzy Cieślik

ISBN: 978-83-614-0861-1

Ilość stron: 448

Data wydania: 04/2010 (wydanie 2)

Książka omawia proces uruchamiania nowego biznesu, związane z tym działania i problemy, reguły i zasady postępowania, jak również decyzje, które muszą podejmować inicjatorzy nowych przedsięwzięć.

Adresowana jest przede wszystkim do ludzi młodych i wykształconych, dla których założenie własnego, ambitnego i dynamicznego biznesu, oznacza wejście na obiecującą ścieżkę kariery zawodowej i atrakcyjny pomysł na życie.

Rozdziały:

I. Dlaczego własny biznes? 15
1. Przedsiębiorczość na świecie na przełomie XX i XXI wieku 17
2. Przedsiębiorczość w Polsce 25
3. Własny biznes jako opcja kariery zawodowej 30
4. Nowy dynamiczny biznes – determinanty sukcesu 42

II. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć 47
1. Kluczowa rola założycieli 49
2. Cechy osobowe 53
3. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i demograficzne 55
4. Wykształcenie, doświadczenie praktyczne, udział w specjalistycznych szkoleniach 57
5. Motywy uruchamiania nowych przedsięwzięć biznesowych 60
6. Przedsiębiorczy styl zarządzania 65
7. Cechy „operacyjne” skutecznych liderów nowego biznesu 67
8. Sytuacja młodych kandydatów na przedsiębiorców 71

III. Od pomysłu do uruchomienia biznesu 77
1. Pomysł a koncepcja biznesu 79
2. Jak zidentyfikować dobry pomysł na biznes? 80
3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu – ujęcie systemowe 99

IV. Źródła finansowania 113
1. Finansowanie nowego biznesu – generalne tendencje 115
2. Taktyka „stania na własnych nogach” 117
3. Kredyt bankowy 125
4. Fundusze pożyczkowe i fundusze poręczeń kredytowych 133
5. Środki na rozruch z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej 135
6. Venture capital 138
7. Aniołowie biznesu (business angels) 142
8. „Składanie” finansowania nowego biznesu 143

V. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia 145
1. Forma prawna a koncepcja biznesu 147
2. Jakie formy mamy do dyspozycji? 148
3. Analiza porównawcza – kryteria 151
4. Wybór formy prawnej w przypadku dynamicznych firm 164

VI. System finansowo-księgowy 167
1. Kluczowe decyzje dotyczące systemu finansowo-księgowego 169
2. Alternatywne rozwiązania dotyczące księgowości w firmie 171
3. Wykorzystanie informacji z systemu finansowo-księgowego 177
4. Minimalizacja obciążeń podatkowych 179

VII. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie 189
1. Specyfika problemów kadrowych na starcie 191
2. Lider biznesu czy zespół przywódczy? 192
3. Zatrudniamy pracowników 207
4. Kultura organizacyjna firmy 215
5. Standardy etyczne w nowej firmie 217

VIII. Jak zaistnieć na rynku? 221
1. Kluczowe działania związane z wejściem nowej firmy na rynek 223
2. Cechy dobrej nazwy firmy 224
3. Ograniczenia formalnoprawne w kształtowaniu nazw przedsiębiorstw 229
4. Rejestracja znaków towarowych 232
5. Rejestracja domeny internetowej 237
6. Promocja nowego biznesu 241
7. Jak zdobyć pierwszych klientów? 243
8. Nawiązanie podstawowych kontaktów biznesowych 244

IX. Franchising 253
1. Franchising a przedsiębiorczość 255
2. Franchising w Polsce 257
3. Zostajemy franczyzobiorcą 259
4. Przekształcenie biznesu w sieć franczyzową 267
5. Opcja franczyzy dla nowego biznesu – podsumowanie 273

X. Przedsiębiorczość międzynarodowa 275
1. Przedsiębiorczość w procesie globalizacji 277
2. Przedsiębiorczość międzynarodowa w Polsce 281
3. Opcja międzynarodowa dla nowego przedsięwzięcia 284
4. Eksporter w działaniu 289
5. Szanse w imporcie 297
6. Bezpośrednia obecność na zagranicznych rynkach 299
7. Pomoc publiczna dla rozwoju operacji międzynarodowych 30

XI. Wykorzystanie potencjału internetu 305
1. Technologie informacyjne a przedsiębiorczość 307
2. Internet w strategii rozwoju opartej na wiedzy 309
3. Jak zaistnieć na rynku za pośrednictwem internetu 313
4. Realizacja transakcji handlowych 317
5. Wykorzystanie technologii informacyjnych w usprawnieniu funkcjonowania nowej firmy 322
6. Warunki niezbędne do efektywnego wykorzystania internetu 327

XII. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych 331
1. Nowe przedsięwzięcia technologiczne – istota i skala zjawiska 333
2. Inicjatorzy nowych przedsięwzięć technologicznych 335
3. Identyfikacja, selekcja i weryfikacja pomysłów opartych na innowacjach technologicznych 338
4. Ochrona patentowa 343
5. Alternatywne warianty wykorzystania innowacji technologicznych 348
6. Finansowanie przedsięwzięć technologicznych 351
7. Specyfika fazy rozruchu przedsięwzięć technologicznych 355

XIII. Uruchomienie firmy – i co dalej? 359
1. Założenie firmy 361
2. Rozruch działalności nowej firmy 363
3. Zakończenie procesu uruchomienia – osiągnięcie platformy stabilnego biznesu 369
4. Przygotowanie organizacyjne do stadium przyspieszonego wzrostu 372
5. Realizacja zysków z inwestycji 381

Aneks
AGAR – studium przypadku 389

Przedsiębiorczość dla ambitnych Jak uruchomić własny biznes Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Przedsiębiorczość dla ambitnych Jak uruchomić własny biznes Wydanie 2”, kupili także:

Kolor i farba 1001 pomysłów, Anne Justin, Wydawnictwo Arkady

Rachunkowość finansowa Kompendium wiedzy, Anna Kuzior, Małgorzata Rówińska, Wydawnictwo Marina

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne, Marcin Zaremba, Wydawnictwo Poltext

Bascom AVR w przykładach, Marcin Wiązania, Wydawnictwo BTC

Zręczność ust Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje, Adam Eason, Wydawnictwo Onepress

Wbiec na szczyt, Arthur Lydiard, Wydawnictwo Septem

Orzecznictwo w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wybrane przykłady, Michał Kuliński, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>Trening superkreatywności dla dzieci</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Olga Geppert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening superkreatywności dla dzieci, Paulina Mechło, Olga Geppert, Wydawnictwo Sensus

Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych Receptury, Paco Hope, Ben Walther, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami