Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Krystalizacja metali

Krystalizacja metali

76.00zł
61.56zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2 70.35zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2

Autor: Chris Todman

ISBN: 83-204-3150-6

Ilość stron: 348

Data wydania: 2005

Hurtownie danych następnej generacji są budowane w celu zmaksymalizowania możliwości zarządzania kontaktami z klientami firmy (ang. Customer Relationship Management; CRM). Temu właśnie problemowi jest poświęcona książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM".

Autor opisuje zagadnienia dotyczące zarządzania informacjami o klientach firmy i podkreśla jego znaczenie dla powodzenia firmy. Przedstawia metodykę definiowania, projektowania i implementacji hurtowni typu CRM. Analizuje kluczowe znaczenie czasu w modelowaniu hurtowni danych i formułowaniu zapytań do niej. Sporo miejsca poświęca sprawom związanym z kierowaniem przedsięwzięciem, a mianowicie określaniu celów, założeń i ryzyka.

Zajmuje się problemem tworzenia zespołu, a w tym podziału zadań. Przedstawia zagadnienia dotyczące szacowania opłacalności hurtowni danych typu CRM. Omawia dostępne na rynku oprogramowanie potrzebne do budowy takich hurtowni. Opisuje trendy rozwojowe w dziedzinie tworzenia hurtowni danych. Zajmuje się więc między innymi temporalnymi bazami danych, rozszerzeniami SQL o OLAP, wspomaganiem aktywnego podejmowania decyzji, integracją danych zewnętrznych i niestrukturalnych oraz agentami wyszukiwania. W dodatkach przedstawia opis schematu hurtowni danych typu CRM dla fikcyjnego Klubu Miłośników Wina.

Książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM" jest napisana bardzo przystępnie. Jest przeznaczona dla specjalistów od baz danych, dla projektantów systemów wspomagających podejmowanie decyzji, a także dla szefów firm, którym zależy na sprawnych kontaktach z klientami.

Rozdziały:

- Spis rysunków

- Wstęp

- Zarządzanie kontaktami z klientami

- Wprowadzenie do tematyki hurtowni danych

- Problemy projektowe, którym musimy stawiać czoła

- Znaczenie czasu w hurtowniach danych

- Model pojęciowy

- Model logiczny

- Implementacja fizyczna

- Uzasadnienie biznesowe

- Zarządzanie przedsięwzięciem

- Produkty programowe

- Przyszłość

- Dodatek A. Klasyfikacja temporalna dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek B. Model punktowy dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek C. Model logiczny dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek D. Atrybuty klientów

- Literatura

- Skorowidz

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2”, kupili także:
<b>Mamo, tato, chcę psa. Jak wspólnie wychować szczęśliwe dzieci i czworonogi</b>, <font color="navy">Kornelia Zielińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mamo, tato, chcę psa. Jak wspólnie wychować szczęśliwe dzieci i czworonogi, Kornelia Zielińska, Wydawnictwo Sensus

To czego się nie dowiemy Badanie granic nauki, Marcus du Sautoy, Wydawnictwo Prószyński

Tablice informatyczne. PHP7, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion
<b>Jogiczna podróż do siebie. Jak dzięki jodze odnaleźć swój wewnętrzny dom</b>, <font color="navy">Krystian Mesjasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jogiczna podróż do siebie. Jak dzięki jodze odnaleźć swój wewnętrzny dom, Krystian Mesjasz, Wydawnictwo Sensus

Inteligencja finansowa Co kryją liczby Przewodnik menedżera Wydanie II, Karen Berman, Joe Knight, John Case, Wydawnictwo Onepress

Rachunek różniczkowy i całkowy dla studentów uczelni technicznych, Radosław Grzymkowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Coaching na Wyspach Szczęśliwych, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress

Prawo ochrony środowiska, Marek Górski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Sztuka wojny dla kobiet. Jak wygrywać bez walki</b>, <font color="navy">Catherine Huang, A.D. Rosenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka wojny dla kobiet. Jak wygrywać bez walki, Catherine Huang, A.D. Rosenberg, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami