Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochody osobowe Dzieje rozwoju

Samochody osobowe Dzieje rozwoju

88.20zł
74.97zł
Programowanie gier Wzorce 89.00zł
Programowanie gier Wzorce

Tytuł: Programowanie gier Wzorce
Tytuł oryginalny Game Programming Patterns
Autor: Robert Nystrom
ISBN: 978-83-01-21037-3
Ilość stron: 346
Data wydania: 04/2020
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x24.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł


Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą.

Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu.

Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy.

Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy.

Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę?

Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku.

Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje.

Książka jest podzielona na trzy duże części.

Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.

Programowanie gier Wzorce
Tytuł książki: "Programowanie gier Wzorce"
Autor: Robert Nystrom
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier Wzorce”, kupili także:
<b>Wzorce projektowe uczenia maszynowego</b>, <font color="navy">Valliappa Lakshmanan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wzorce projektowe uczenia maszynowego, Valliappa Lakshmanan, Wydawnictwo Promise
<b>C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania</b>, <font color="navy">Bruce Sutherland , J. Burton Browning</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania, Bruce Sutherland , J. Burton Browning, Wydawnictwo Promise
<b>Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania</b>, <font color="navy">David Foster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania, David Foster, Wydawnictwo Helion
<b>Kod Pythona w jednym wierszu. Jak profesjonaliści piszą programy doskonałe</b>, <font color="navy">Christian Mayer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kod Pythona w jednym wierszu. Jak profesjonaliści piszą programy doskonałe, Christian Mayer, Wydawnictwo Helion
<b>Algorytmy sztucznej inteligencji. Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Rishal Hurbans</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Algorytmy sztucznej inteligencji. Ilustrowany przewodnik, Rishal Hurbans, Wydawnictwo Helion

Zrozumieć głębokie uczenie, Andrew W. Trask, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami