Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących 98.70zł 79.95zł
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

Tytuł: Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących
Tytuł oryginalny Game Programming with Unity and C#
Autor: Casey Hardman
ISBN: 9788375414356
Ilość stron: 596
Data wydania: 01/2021
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x23.0cm
Wydawnictwo: Promise
Cena: 98.70zł 79.95zł


Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane.

Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity.

Następnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.

Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa.
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań.

Dzięki tej książce będziemy mogli:
• Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami.
• Wykorzystać podstawowe i średnio zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni.
• Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami składników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd.
• Wykorzystać podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 79,95zł

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących
Tytuł książki: "Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących"
Autor: Casey Hardman
Wydawnictwo: Promise
Cena: 98.70zł 79.95zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących”, kupili także:
<b>Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1</b>, <font color="navy">Stuart Russell, Peter Norvig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1, Stuart Russell, Peter Norvig, Wydawnictwo Helion

Gotowanie dla Geeków Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka, Jeff Potter, Wydawnictwo Helion
<b>Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II</b>, <font color="navy">Eric Freeman, Elisabeth Robson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II, Eric Freeman, Elisabeth Robson, Wydawnictwo Helion

MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone, Marek Skała, Wydawnictwo Onepress

Rachunkowość zarządcza w banku, Agnieszka Piechocka-Kałużna, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dawno temu był sobie algorytm Czyli jak książki, filmy i życie codzienne wyjaśniają nam dziedzinę algorytmów, Martin Erwig, Wydawnictwo Naukowe PWN

Procesory DSP dla praktyków, Henryk A. Kowalski, Wydawnictwo BTC

Rytuał gejszy. Japoński sekret promiennej cery, Victoria Tsai, Wydawnictwo Septem

Praca z Microsoft DYNAMICS CRM 3.0, Mike Snyder, Jim Steger, Wydawnictwo Microsoft Press

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami