Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Ostatnio dodane książki w kategorii: Programowanie gier
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie VII Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie VII
Autor Harrison Ferrone
Wydawnictwo Helion


Mistrz programowania zaczynał od pisania gier

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III
Autor Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
Wydawnictwo Helion


Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta.

Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
Autor Roblox Corporation
Wydawnictwo Helion


Roblox Studio: tak się dzisiaj tworzy gry.

LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Autor Jacek Ross
Wydawnictwo Helion


Naucz się tworzyć porywające gry w środowisku LEGO(R) Microgame!

Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
Autor Jared Halpern
Wydawnictwo Helion


Marzysz o grze idealnej? Więc siadaj i programuj

Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua
Autor Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Sebastian Langa, Radosław Kulesza, P
Wydawnictwo Helion


Poznaj Robloxa od podszewki

Unity na start! Programowanie dla nastolatków Unity na start! Programowanie dla nastolatków
Autor Jacek Ross, Ksawery Ross
Wydawnictwo Helion


Napędzaj swoje gry silnikiem Unity

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących
Autor Casey Hardman
Wydawnictwo Promise


Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier

Unity i C#. Praktyka programowania gier Unity i C#. Praktyka programowania gier
Autor Jacek Ross
Wydawnictwo Helion


Osiągnij wyższy poziom z Unity i C#

Programowanie gier Wzorce Programowanie gier Wzorce
Autor Robert Nystrom
Wydawnictwo Naukowe PWN


Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą

Code with me. Zostań game developerem Code with me. Zostań game developerem
Autor Krzysztof Pianta
Wydawnictwo Helion


Projektuj, programuj, promuj! Zostań twórcą gier komputerowych

Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III
Autor Mike Geig
Wydawnictwo Helion


Unity: jaką grę dziś zaprojektujesz?

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
Autor Przemysław Kiciak
Wydawnictwo Naukowe PWN


ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I
Autor Przemysław Kiciak
Wydawnictwo Naukowe PWN


Część pierwsza zawiera informacje podstawowe

Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
Autor Rafał Nowocień
Wydawnictwo Helion


Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych

Wejdź do świata magii! Twój przewodnik po grze Harry Potter: Wizards Unite Wejdź do świata magii! Twój przewodnik po grze Harry Potter: Wizards Unite
Autor Zosia Danowska, Bartosz Danowski
Wydawnictwo Helion


A zatem różdżka... to znaczy smartfon w dłoń - i do dzieła

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
Autor Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
Wydawnictwo Helion


Nauka programowania z Minecraftem to prawdziwa przyjemność

Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowania w grafice komputerowej Wydanie III Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowania w grafice komputerowej Wydanie III
Autor Przemysław Kiciak
Wydawnictwo Naukowe PWN


Klasyczna teoria krzywych i powierzchni

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Autor Matt Edmonds
Wydawnictwo Promise


Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4

Kodowanie z Minecraftem Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia Kodowanie z Minecraftem Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia
Autor Al Sweigart
Wydawnictwo Naukowe PWN


W książce Kodowanie z Minecraftem znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Autor Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo Helion


Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry

Blender Architektura i projektowanie. Wydanie II Blender Architektura i projektowanie. Wydanie II
Autor Piotr Chlipalski
Wydawnictwo Helion


Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce

Unity. Tworzenie gier mobilnych Unity. Tworzenie gier mobilnych
Autor Jon Manning , Paris Buttfield-Addison
Wydawnictwo Helion


Unity jest zintegrowanym środowiskiem do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych

Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej
Autor Paweł Buchwald
Wydawnictwo Helion


Odkryj rzeczywistość wirtualną na urządzeniach mobilnych


Więcej nowości »

 Koszyk
0 przedmiotów
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko Helion
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski Helion
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III Steve Krug Helion
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain Helion
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4 Scott Kelby Helion
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler Helion
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates Helion
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler Helion
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT

sobota, 05 października 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami