Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Neuropsychologia kliniczna dziecka Wybrane zagadnienia

Neuropsychologia kliniczna dziecka Wybrane zagadnienia

44.90zł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów 34.90zł 26.18zł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Tytuł: Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
ISBN: 978-83-246-3401-9
Ilość stron: 216
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Miękka
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka.

Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci.

Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Tytuł książki: "Produkty i marki w opinii e-konsumentów"
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Produkty i marki w opinii e-konsumentów”, kupili także:

Geometria obliczeniowa Algorytmy i zastosowania, M. de Berg, M. van Kreveld, M. Overmars, O. Schwarzkopf, Wydawnictwo WNT
<b>InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV</b>, <font color="navy">Nigel French</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV, Nigel French, Wydawnictwo Promise

Rachunek przepływów pieniężnych, Waldemar Gos, Wydawnictwo Difin

Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach, Joanna Malinowska-Parzydło, Wydawnictwo Onepress
<b>Fizjologia roślin Wydanie IV</b>, <font color="navy">Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizjologia roślin Wydanie IV, Adriana Szmidt-Jaworska , Jan Kopcewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gaslighting. Odzyskanie równowagi po doświadczeniu przemocy emocjonalnej</b>, <font color="navy">Amy Marlow-MaCoy, LPC</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Gaslighting. Odzyskanie równowagi po doświadczeniu przemocy emocjonalnej, Amy Marlow-MaCoy, LPC, Wydawnictwo Sensus
<b>Gra na giełdzie Podręcznik początkującego inwestora</b>, <font color="navy">Cezary Chybowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Gra na giełdzie Podręcznik początkującego inwestora, Cezary Chybowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają, Jim Collins, Wydawnictwo MT Biznes

Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii, Henryk Kowgier, Wydawnictwo WNT

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami