Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
C++ Optymalizacja kodu. Sprawdzone techniki zwiększania wydajności

C++ Optymalizacja kodu. Sprawdzone techniki zwiększania wydajności

79.80zł
59.85zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych 50.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7556-583-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 07/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł


Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych”, kupili także:
<b>Praktyka testowania Zeszyt ćwiczeń</b>, <font color="navy">Radosław Smilgin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Praktyka testowania Zeszyt ćwiczeń, Radosław Smilgin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu</b>, <font color="navy">Daniel Vaughan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu, Daniel Vaughan, Wydawnictwo Helion

Mosty Trzy tysiące lat zmagań z naturą, David J. Brown, Wydawnictwo Arkady

Fenomen 2 kroków Dwie decyzje, dzięki którym realizacja najważniejszych celów będzie nie tylko możliwa, ale nieunikna, Hal Elrod, Wydawnictwo GALAKTYKA

BIOS Leksykon Wydanie IV, Andrzej Pyrchla, Wydawnictwo Helion

Design Management, Kathryn Best, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nawigacja prosta, łatwa, zabawna, Andrzej Urbańczyk, Wydawnictwo Alma-Press

Zasady miłości Jak mądrze kochać i być kochanym, Richard Templar, Wydawnictwo Sensus

Słownik techniczny hiszpańsko-polski REA, Tadeusz Weroniecki, Wydawnictwo REA

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami