Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Droga do Wszechświata Podróż na skraj rzeczywistości

Droga do Wszechświata Podróż na skraj rzeczywistości

59.90zł
49.12zł
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług 49.00zł
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Tytuł: Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Tytuł oryginalny Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
Autor: Jon Yablonski
ISBN: 978-83-283-8054-7
Ilość stron: 132
Data wydania: 09/2021
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi.

Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług.

Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają.

Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego.

Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.

W książce:
• prawa psychologii, które powinien wziąć pod uwagę każdy projektant front-endu
• modele predykcyjne i heurystyka UX
• nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy
• warunki, w jakich produktywność użytkownika będzie największa
• implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologii

UX: projekty ukierunkowane na użytkownika.

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług”, kupili także:

CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym, Andrzej Wełyczko, Wydawnictwo Helion

Mechanika brzucha Między kanapą a siłownią, Beata Mousserion, Wydawnictwo Septem

Przetwarzanie i analiza danych w języku Python, Marek Gogolewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Unity w akcji, Joe Hocking, Wydawnictwo Helion
<b>Chemia organiczna McMurry Tom 1-5 Nowe wydanie Komplet</b>, <font color="navy">John McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Tom 1-5 Nowe wydanie Komplet, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Neurobiologia Krótkie wykłady, Alan Longstaff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj 8 barier w komunikacji i pokonaj je, Kevin Hogan, Ron Stubbs, Wydawnictwo Onepress

Potwór w Twojej głowie Jak być nieszczęśliwym i zatruć życie innym, Olga Rzycka, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami