Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Radarowa penetracja gruntu GPR

Radarowa penetracja gruntu GPR

52.50zł
44.63zł
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji 27.90zł
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Autor: Jarosław Kordziński

ISBN: 978-83-246-2157-6

Ilość stron: 184

Data wydania: 03/2009

Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy… są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie - sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!

Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią.

Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata.

Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:

  • Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
  • Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
  • Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
  • Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.

Rozdziały:
1. Poznanie samego siebie (9)
2. Podstawy budowania perswazyjnego JA (23)
3. Rzecz o automotywacji (39)
4. Inteligencja emocjonalna a poziom oddziaływania na innych (49)
5. Zasady budowania oczekiwanych relacji z innymi (67)
6. Podstawy skutecznej komunikacji (81)
7. Aktywne słuchanie jako jedna z podstaw wywierania wpływu (101)
8. Zasady wywierania wpływu społecznego (109)
9. Techniki wywierania wpływu (135)
10. Podstawy skutecznej perswazji (151)
11. Między wywieraniem wpływu a psychomanipulacją (167)

Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji”, kupili także:

Handel emisjami w teorii i praktyce, Jolanta Baran, Agnieszka Janik, Adam Ryszko, Wydawnictwo CEDEWU

JavaScript Przewodnik dla absolutnie początkujących, Kirupa Chinnathambi, Wydawnictwo Helion

Projektowanie stalowych słupów linii elektroenergetycznych, Zbigniew Mendera, Wydawnictwo Naukowe PWN

Po prostu Windows Vista PL Wydanie II, Chris Fehily, Wydawnictwo Helion

Wirtualny świat z klocków LEGO. Projekty do samodzielnego wykonania, Joachim Klang, Wydawnictwo Helion

100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych, Kevin Hemenway, Tara Calishain, Wydawnictwo Helion

Niemiecki Dobry start 3 w 1 + CD, Tomasz Sielecki , Piotr Dominik, Wydawnictwo Lingo

Typografia typowej książki, Robert Chwałowski, Wydawnictwo Helion

Badania kierowalności i stateczności pojazdów samochodowych, Wiesław Pieniążek, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami