Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu 49.00zł 36.75zł
Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu

Tytuł: Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu
Autor: Jack Gernsheimer
ISBN: 978-83-246-4853-5
Ilość stron: 214
Data wydania: 01/2013
Format: 200x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji.

Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo.

Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki!

Dzięki niej:

  • dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta
  • przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy
  • zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo
  • zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę)

Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo.

Spis treści:

Część 01. Z logo przez wieki (2)
Rozdział 01. W ujęciu historycznym (4)

  • Najstarsze znane symbole identyfikacyjne (5)
  • Przodkowie liter (5)
  • Początki logo (6)
  • Heraldyka: sposób na identyfikację walczących (6)
  • Próby i pieczęcie (7)
  • Współczesność (9)
  • Europa i Ameryka (9)
  • Narzędzia (12)
  • Pierwsze współczesne logo (12)
  • Papier, tusz i grafit (12)
  • Flamastry, farby i kolorowe kredki (12)
  • Letraset, kalkomanie i fotostaty (13)
  • A oto Twój nowy, najlepszy przyjaciel... (13)
  • Kilka słów o mitach (13)
  • Bezproblemowa integracja (16)
  • Uwaga na zwodniczy monitor... (16)

Rozdział 02. Logo w szerszym kontekście (18)

  • Co stanowi o jakości logo? (19)
  • Dziesięć cech ponadczasowego logo (19)
  • Drugorzędne cechy dobrego logo (27)
  • Studiowanie klasyków (28)
  • Kluczowy element wizerunku (28)
  • Odpowiednie dać rzeczy logo (28)

Rozdział 03. Pierwszy krok (30)

  • Wywiad z klientem (31)
  • Im więcej informacji, tym lepiej (33)
  • Szacowanie kosztów projektu (35)
  • Doświadczenie jest ważne (37)
  • (Ostrożne) poszukiwanie inspiracji (37)

Rozdział 04. Przymiarki (40)

  • Pierwsze kroki z projektem (41)
  • Nie mów hop, póki nie zobaczysz (41)
  • Pamiętaj o zewnętrznym obrysie (42)
  • Rozpocznij od czerni i bieli (43)
  • Eksperymentowanie z kolorystyką (44)
  • Raz jest łatwo, a raz pod górkę (47)
  • Daj się ponieść wenie (47)
  • Wielopłaszczyznowość koncepcji (48)

Rozdział 05. W zastępstwie symbolu (50)

  • Eksploracja logotypów (51)
  • Projektowanie niestandardowych słów i znaków (53)
  • Odświeżanie starych logo (56)
  • Logo nawiązujące do określonego stylu lub epoki (61)

Rozdział 06. Przygotowanie do prezentacji (64)

  • "Bobby! Bobby! Bobby!" (65)
  • Edycja i wybór dostępnych wariantów (65)
  • Wypróbuj wiele, przedstaw kilka (66)
  • Angażowanie klienta w proces projektowania (66)
  • Doskonalenie i upraszczanie (67)
  • Twarzą w twarz (67)
  • Kolejność prezentowania wariantów (67)
  • Prezentowanie projektów w jak najlepszym świetle (68)
  • Wstępne zestawienia logo i tekstu (69)

Rozdział 07. Pierwsza prezentacja dla klienta (70)

  • Przygotuj klienta na wstępną prezentację (71)
  • Uwaga na niespełnione oczekiwania! (71)
  • Przedstaw zalety dobrego logo (71)
  • Wsłuchuj się w reakcje odbiorców (72)
  • Budowanie suspensu (72)
  • Oglądanie różnych wariantów (73)
  • A co z ewentualnymi kombinacjami? (73)
  • Omówienie celów drugiej prezentacji (74)

Rozdział 08. Kolejne prezentacje (76)

  • Zapoczątkowanie drugiej tury poprawek (77)
  • Od czasu do czasu spójrz na wszystko z dystansem (77)
  • Uwzględnianie nowych wytycznych (78)
  • Udoskonalanie logotypu (78)
  • Analiza aranżacji logo i logotypu (79)
  • Dobieranie palety krojów (80)
  • Budowanie palety kolorów (80)
  • Druga prezentacja (81)
  • Zadbaj o stosowną oprawę (81)

Rozdział 09. Po dokonaniu wyboru (82)

  • Prawna weryfikacja symbolu (83)
  • Przygotuj ostateczną wersję projektu (84)
  • Konwersja barw z CMYK na RGB i Pantone(r) (84)
  • Przygotowanie plików w różnych formatach (84)
  • Kampania wizerunkowa zaczyna się od wizytówki (85)
  • Projektowanie kopert (86)
  • Projektowanie papieru firmowego (87)
  • Projektowanie reklam (87)
  • Projektowanie innych elementów identyfikacji wizualnej (88)
  • Projektowanie na potrzeby internetu, TV i mediów interaktywnych (89)

Rozdział 10. Księga znaku (90)

  • Zabezpieczanie inwestycji (91)
  • Konstrukcja logo i obszary chronione (91)
  • Zależności między logo a logotypem oraz kwestie kolorystyczne (92)
  • Przestrzeganie zasad stosowania krojów pisma i kolorów (92)
  • Coś namacalnego dla klienta (93)
  • Daj szanse na zmiany (93)
  • Podsumowanie (93)

Część 02. Klasyczne logo (98)
Część 03. Ewolucja projektów (140)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu
Tytuł książki: "Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu"
Autor: Jack Gernsheimer
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu”, kupili także:

Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV, Louis Rosenfeld, Peter Morville, Jorge Arango, Wydawnictwo Helion

Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine, Gareth Hardy, Wydawnictwo Helion
<b>Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Wydanie II</b>, <font color="navy">David Airey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Wydanie II, David Airey, Wydawnictwo Helion

Infografiki Praktyczne zastosowanie w biznesie, Mark Smiciklas, Wydawnictwo Helion

Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie, Łukasz Garbal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poradnik autora, tłumacza i redaktora, Barbara Osuchowska, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami