Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów 79.00zł 59.25zł
Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów

Tytuł: Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów
Tytuł oryginalny Fundamentals of Software Architecture: An Engineering Approach
Autor: Mark Richards, Neal Ford
ISBN: 9788328370272
Ilość stron: 360
Data wydania: 12/2020
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł 59.25zł


Rola architekta oprogramowania się zmienia. Dziś jest on odpowiedzialny za wiele spraw, zarówno technicznych, jak i tych wynikających ze specyfiki organizacji, której ma służyć aplikacja. Co więcej, rola architekta nie kończy się na podjęciu decyzji projektowych na początku pracy.

Nowoczesne style architektoniczne, takie jak mikrousługi, umożliwiają przyrostowe wprowadzanie zmian, co jednak wymusza ciągłe wypracowywanie kompromisów z innymi kwestiami.

Obszar architektury wciąż się zmienia i wymaga podejmowania decyzji. Mało tego, architekt musi bezustannie analizować i aktualizować podstawy, które bierze pod uwagę przy tych decyzjach. Ważne są kontekst, perspektywy i wciąż zmieniający się ekosystem dostępnych technologii.

Oto kompleksowy przewodnik po nowych aspektach architektury oprogramowania. Skorzysta z niego zarówno praktykujący architekt, chcący odświeżyć swoje podejście do tego zagadnienia, jak i programista aspirujący do roli architekta.

W książce zaprezentowano szereg zagadnień, które mimo zmieniających się uwarunkowań pozostają podstawami, takich jak parametry architektury, wzorce architektoniczne, określanie składników, tworzenie diagramów, prezentowanie architektury, architektura ewolucyjna i wiele innych. Dokładnie wyjaśniono te zasady, które mogą być zastosowane do wszystkich zestawów rozwiązań technologicznych.

Przedstawiono niezwykle ważną kwestię analizy kompromisów, która pozwala na obiektywną ocenę rozwiązań technologicznych. Duży nacisk położono na konieczność uwzględniania wszystkich innowacji ostatniej dekady.

Najciekawsze zagadnienia:
•  wzorce architektoniczne
• etapy pracy przy projektowaniu nowoczesnej architektury
• umiejętności miękkie pomocne w pracy architekta
• nowe praktyki w projektowaniu architektury oprogramowania
• architektura oprogramowania jako dziedzina inżynierii

W architekturze chodzi o ważne rzeczy (czymkolwiek to jest).


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów
Tytuł książki: "Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów"
Autor: Mark Richards, Neal Ford
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów”, kupili także:

Mechanika płynów dwufazowych, Marek Dziubiński, Jerzy Prywer, Wydawnictwo WNT

iCon Steve Jobs Najbardziej niezwykły akt II w historii biznesu, Jeffrey Young, William L. Simon, Wydawnictwo Emka

Podręcznik stylów Ornamentyka, meble, architektura wnętrz od najdawniejszych czasów do secesji, Ernst Rettelbusch, Wydawnictwo Arkady

W poszukiwaniu wyzwań Wybór zadań z konkursów programistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krzysztof Diks, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wprowadzenie do języka Verilog, Zbigniew Hajduk, Wydawnictwo BTC
<b>Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących</b>, <font color="navy">Roblox Corporation</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących, Roblox Corporation, Wydawnictwo Helion
<b>Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów</b>, <font color="navy">Gunther Verheyen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów, Gunther Verheyen, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gra na giełdzie Podręcznik początkującego inwestora</b>, <font color="navy">Cezary Chybowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Gra na giełdzie Podręcznik początkującego inwestora, Cezary Chybowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zasady rachunkowości zarządczej, Andrzej Piosik, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami