Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

299.00zł
254.15zł
Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine 59.00zł
Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine

Tytuł: Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine
Tytuł oryginalny Smashing Logo Design: The Art of Creating Visual Identities
Autor: Gareth Hardy
ISBN: 978-83-246-3833-8
Ilość stron: 304
Data wydania: 04/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł


Stwórz doskonałe logo.
  • Jak zaprojektować logo?
  • Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?
  • Jak uniknąć ślepych zaułków?

Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo.

Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi.

Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!

  • Rodzaje logo
  • Detale gwarantujące sukces
  • Projektowanie logo
  • Przygotowanie harmonogramu prac
  • Współpraca z klientem w procesie projektowania
  • Określenie grupy docelowej
  • Przygotowanie koncepcji logo
  • Szukanie inspiracji
  • Narzędzia wspierające proces projektowania
  • Dobór fontów i opracowywanie własnych
  • Eksperymenty z układem
  • Wybór kolorystyki
  • Prezentacja projektu
  • Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania

Twórz niepowtarzalne znaki graficzne.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I Potęga logo (13)
Rozdział 1. Logo (15)

  • Czym jest logo (16)
  • Kto wykorzystuje logo (16)
  • Gdzie używane są logo (17)

Rozdział 2. Rodzaje logo (21)

  • Znaki graficzne (22)
  • Znaki abstrakcyjne i symboliczne (24)
  • Emblematy (26)
  • Postacie (28)
  • Typografia (30)
    • Logotypy (30)
    • Glify (31)
    • Monogramy (33)

Rozdział 3. Klucz do sukcesu (37)

  • Zapadanie w pamięć (38)
    • Prostota (38)
    • Element zaskoczenia (39)
    • Ponadczasowość (39)
  • Oryginalność (40)
  • Wszechstronność (41)
    • Pozostawianie miejsca na rozwój marki (41)
    • Projektowanie dla wszystkich środków przekazu (42)
  • Przesłanie (43)
    • Wizerunek marki (44)
  • Skalowalność (45)
  • Wykonanie (46)

CZĘŚĆ II Projektowanie logo (47)
Rozdział 4. Komunikacja z klientem (49)

  • Początek czegoś pięknego:
  • komunikacja z potencjalnymi klientami (50)
    • Odpowiadanie na początkowe zapytanie (50)
    • Ustalanie ceny (51)
    • Wyjaśnianie swojego procesu działania (51)
    • Pokazywanie swojej wartości (51)
    • Wyczuwanie niebezpieczeństwa (51)
    • Budowanie prawdziwej relacji (52)
    • Dojście do porozumienia (52)
  • Uzyskanie specyfikacji projektu (52)
  • Prowadzenie klienta (53)
  • Elementy kreatywnego briefu projektu (54)
    • Określenie problemu (54)
    • Profil klienta (54)
    • Cele (55)
    • Grupa docelowa (55)
    • Wymagane produkty (56)
    • Budżet (56)
    • Harmonogram projektu (56)
  • Przykład praktyczny (57)
    • Określenie problemu (57)
    • Profil klienta (57)
    • Cele (57)
    • Grupa docelowa (57)
    • Wymagane produkty (58)
    • Budżet (58)
    • Harmonogram projektu (58)

Rozdział 5. Przeprowadzanie badań przygotowawczych (59)

  • Badanie ogólne (60)
    • Badanie dziedziny pracy klienta (60)
    • Skupianie się na konkurencji (62)
    • Badanie liderów rynku (63)
    • Wykorzystywanie baz projektów logo (63)
  • Badania polowe (65)
    • Prowadzenie grup fokusowych (65)
    • Rozdawanie kwestionariuszy (66)
  • Analiza wyników badań (67)
    • Identyfikowanie powszechnych rozwiązań (68)
    • Określanie cech unikatowych (68)

Rozdział 6. Tworzenie koncepcji logo (69)

  • Otwieranie umysłu (70)
    • Rozpoczynanie od briefu (70)
    • Wyplenianie złych pomysłów (71)
    • Zrób coś innego (72)
  • Znajdowanie inspiracji (72)
    • Przyroda (72)
    • Przedmioty codziennego użytku (73)
    • Sztuka tradycyjna (76)
    • Wspomnienia i doświadczenia (76)
  • Szkicowanie pomysłów (79)
    • Rozpoczynanie od miniaturek (79)
    • Rozwijanie miniaturek (81)
    • Konsultowanie pomysłów z klientem (83)
    • Wypróbuj swoje idee (84)
    • Doskonalenie szkiców (84)

Rozdział 7. Przenoszenie pomysłów na ekran (87)

  • Przygotowywanie pliku (88)
  • Praca z wektorami (90)
    • Używanie narzędzia Pióro (92)
    • Poprawianie ścieżki (95)
    • Praca na czarno i biało (97)

Rozdział 8. Sięganie po typografię (101)

  • Gdzie szukać fontów (102)
    • Dystrybutorzy i sprzedawcy fontów (102)
    • Domy typograficzne (102)
    • Niezależni projektanci fontów (103)
  • Wybieranie odpowiedniego kroju pisma (104)
    • Przesłanie klienta (104)
    • Styl znaku (104)
    • Wszechstronność kroju pisma (109)
  • Modyfikowanie pisma (110)
    • Tracking (110)
    • Kerning (111)
    • Leading (113)
  • Wykorzystywanie więcej niż jednego kroju pisma (114)
  • Modyfikowanie krojów pisma (117)

Rozdział 9. Eksperymentowanie z układem (123)

  • Rozmieszczanie elementów (124)
    • Spojrzenie na popularne możliwości rozmieszczenia (124)
    • Eksperymenty (126)
    • Radzenie sobie z niewygodnymi kształtami (126)
  • Uzyskiwanie właściwej równowagi (128)
    • Proporcje (129)
    • Zasada trójpodziału (130)

Rozdział 10. Rozważania nad kolorem (133)

  • Psychologia koloru (134)
    • Czarny (134)
    • Biały (134)
    • Czerwony (134)
    • Pomarańczowy (135)
    • Żółty (135)
    • Zielony (135)
    • Niebieski (136)
    • Fioletowy (136)
    • Brązowy (136)
  • Wybór palety (137)
    • Dopełniające (138)
    • Monochromatyczne (139)
    • Triady (140)
    • Analogiczne (141)
  • RGB kontra CMYK, ekran kontra wydruk (143)

Rozdział 11. Przedstawianie projektów klientowi (147)

  • Przygotowanie do wystąpienia (148)
    • Wybieranie środka przekazu (148)
    • Ile należy pokazać (151)
    • Dzielenie się swoją wizją (153)
  • Sprzedawanie swoich pomysłów (157)
  • Radzenie sobie z informacjami zwrotnymi od klienta (158)
  • Poprawki (158)

Rozdział 12. Przygotowywanie plików źródłowych (165)

  • Testowanie (166)
    • Kompensacja odwrócenia kolorów (166)
    • Drukowanie w poszukiwaniu błędów (168)
    • Oczyszczanie pliku (168)
    • Testowanie zastosowań (170)
  • Jakie pliki dostarczyć (170)
    • Do druku (171)
    • Na ekran (171)
    • Specjalne zamówienia (172)

Rozdział 13. Ustalanie zasad używania logo (175)

  • Cel określania zasad używania logo (176)
  • Zasadnicze składniki (177)
    • Okładka (177)
    • Spis treści (178)
    • Znak marki (178)
    • Minimalny rozmiar (180)
    • Światło (180)
    • Tła (181)
    • Kolor (182)
    • Paleta drugorzędna (183)
    • Niepoprawne stosowanie (183)

Rozdział 14. Unikanie powszechnych błędów w logo (187)

  • Używanie grafiki rastrowej (188)
  • Korzystanie z baz obrazów (188)
  • Projektowanie dla siebie zamiast dla klienta (189)
  • Poleganie na trendach (190)
  • Zbytnia złożoność (190)
  • Brak rozwiązania w przypadku braku koloru (191)
  • Wybieranie niewłaściwego kroju pisma (192)
  • Używanie zbyt wielu fontów (192)
  • Plagiat (193)

CZĘŚĆ III Galeria (195)
Rozdział 15. Znaki graficzne (197)
Rozdział 16. Znaki abstrakcyjne i symboliczne (215)
Rozdział 17. Logotypy (227)
Rozdział 18. Inicjały i monogramy (245)
Rozdział 19. Emblematy i postacie (263)
DODATEK Wkrocz do świata logo (283)

  • Technika (284)
    • Oprogramowanie (284)
    • Czy to oznacza, że ołówek odchodzi w niepamięć? (286)
  • Wykształcenie z dziedziny projektowania (286)
  • Wzrost znaczenia sieci (289)
    • Zwiększona liczba okazji (289)
    • Wojna cenowa (290)
    • Praca w ciemno (290)
    • Walka z plagiatem (291)
    • Co było pierwsze: logo czy nazwa? (291)
  • Promocja (293)
    • Tworzenie portfolio (293)
    • Obstawianie wszystkich frontów (293)
    • Wykorzystywanie mediów społecznościowych (294)
    • Zwiększanie liczby odwiedzin dzięki blogom (295)
    • Solidne podstawy (296)
  • Przyszłość projektowania logo (296)
Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Podręcznik projektantów LOGO Smashing Magazine”, kupili także:

Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV, Louis Rosenfeld, Peter Morville, Jorge Arango, Wydawnictwo Helion

Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu, Jack Gernsheimer, Wydawnictwo Helion
<b>Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Wydanie II</b>, <font color="navy">David Airey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Wydanie II, David Airey, Wydawnictwo Helion

Infografiki Praktyczne zastosowanie w biznesie, Mark Smiciklas, Wydawnictwo Helion

Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie, Łukasz Garbal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poradnik autora, tłumacza i redaktora, Barbara Osuchowska, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami