Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Elastyczna automatyzacja wytwarzania Obrabiarki i systemy obróbkowe

Elastyczna automatyzacja wytwarzania Obrabiarki i systemy obróbkowe

69.00zł
Plany marketingowe 69.00zł
Plany marketingowe

Tytuł: Plany marketingowe
Autor: Malcolm McDonald , Hugh Wilson
ISBN: 978-83-264-3144-9
Ilość stron: 740
Data wydania: 11/2013 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.

W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
• proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
• cele i strategie marketingowe
• wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
• planowanie sprzedaży oraz cen
• zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
• zarządzanie relacjami z klientami
• typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
• sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Adresaci: Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu.

Rozdziały:
1. Zrozumieć proces marketingowy
2. Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy
3. Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów
4. Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku
5. Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu
6. Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych
7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej
8. Plan sprzedaży
9. Planowanie cen
10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku
11. Plan zarządzania relacjami z klientem
12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego
13. Pomiar efektywności planowania marketingowego
14. Metodyczny system planowania marketingowego

Plany marketingowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Plany marketingowe”, kupili także:

Miernictwo elektryczne i elektroniczne, Józef Parchański, Wydawnictwo WSiP

Projektowanie nowoczesnych aplikacji sieciowych z użyciem AngularJS i Bootstrapa, Stephen Radford, Wydawnictwo Helion

Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły, Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw, Wydawnictwo Onepress

Algebra i geometria analityczna w zadaniach, Henryk Arodź, Krzysztof Rościszewski, Wydawnictwo Znak

Zbiór pytań i zadań testowych z fizyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, Jadwiga Salach, Wiesław Salach, Wydawnictwo ZanKor

Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy, August Bullock, Wydawnictwo Onepress

Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II, Marek Blicharski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wprowadzenie do Spring Framework dla programistów Java, Felipe Gutierrez, Wydawnictwo Helion
<b>Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II</b>, <font color="navy">Katarzyna Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II, Katarzyna Wojciechowska, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami