Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! 49.00zł 36.75zł
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Tytuł: Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Tytuł oryginalny The 1-Page Marketing Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand out From The Crowd
Autor: Allan Dib
ISBN: 978-83-283-4888-2
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju.

Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.

Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji.

W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!

Dzięki tej książce dowiesz się:
• czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
• czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
• jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
• w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
• jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów

Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Tytuł książki: "Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!"
Autor: Allan Dib
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!”, kupili także:

Ukryta perswazja Psychologiczne taktyki wywierania wpływu, Kevin Hogan, Wydawnictwo Onepress

Strategiczna rachunkowość zarządcza, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE

e-government Systemy informacji publicznej, Mariusz Luterek, Wydawnictwo WAiP

Pochodne instrumenty kredytowe Systematyka wycena zastosowanie, Izabela Pruchnicka-Grabias, Wydawnictwo CEDEWU

Sztuczne systemy skojarzeniowe i asocjacyjna sztuczna inteligencja, Adrian Horzyk, Wydawnictwo EXIT

Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress

Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Maszyny i urządzenia górnicze Część 2, Stefan Wyciszczok, Wydawnictwo REA

Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe, Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson, Wydawnictwo WNT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami