Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży 29.90zł
Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży

Autor: Warren Greshes

ISBN: 978-83-621-9560-2

Ilość stron: 192

Data wydania: 3/2010

Sukcesy w sprzedaży zaczynają się od właściwej motywacji!

Istnieją niezliczone książki poświęcone sprzedaży. Ich autorzy utrzymują, że zdradzają czytelnikom sekrety tego, jak być wspaniałym sprzedawcą. Wiele z nich zawiera przydatne pomysły i porady. Nie ma jednak znaczenia, ile asów sprzedawca kryje w rękawie, jeśli w swoim arsenale nie posiada on najważniejszej broni: motywacji do tego, by wyjść w świat i sprzedawać!

Choć retoryczne sztuczki i różne fortele czasem okazują się skuteczne, nie one decydują o tym, czy jakiś sprzedawca jest świetny. Najważniejsze są ciężka praca, motywacja wewnętrzna i optymizm. Brutalna prawda jest taka, że nie istnieje żaden wielki sekret gwarantujący osiąganie sukcesów w sprzedaży. W rzeczywistości jest to o wiele prostsze: to zmotywowani, zorientowani na cel i tryskający pozytywną energią ludzie sprzedają najwięcej.

Na szczęście nawet jeśli myślisz, że nie posiadasz tych kluczowych cech, przy odpowiedniej pomocy możesz je w sobie wykształcić. Możesz nauczyć się, jak wykrzesać z siebie entuzjazm potrzebny do działania. Możesz rozwinąć w sobie przyjazne, pozytywne nastawienie. Piekielnie dobra książka o sprzedaży pokaże ci, jak tego dokonać. Dowiesz się z niej również, jak wytyczyć sobie cele oraz stworzyć plan działania, który pomoże ci skoncentrować się na ich realizacji i nie zboczyć z drogi wiodącej do sukcesu.

W książce tej znajdziesz mądre, praktyczne porady dotyczące tego, jak:
• być zmotywowanym -dziś, jutro i w przyszłości;
• wytyczyć sobie długoterminowe cele, które pobudzą cię do walki;
• napisać plan działania obejmujący twoje życie, karierę i pracę;
• stworzyć pozytywną wizję samego siebie;
• być ekspertem, doradcą i źródłem informacji dla swoich klientów;
• robić więcej, niż się od ciebie oczekuje;
• wciąż poszerzać swoją wiedzę i ćwiczyć;
• tworzyć i sprzedawać wartość, a nie tylko sam produkt czy niską cenę;
• być wytrwałym, ale nie natrętnym;
• poznać na wylot swoich klientów;
• pokochać to, czym zajmujesz się na co dzień!

W tej książce nie zajmuję się sztuką zdobywania klientów, zawierania transakcji, gromadzenia referencji czy prowadzenia prezentacji. Istnieją tysiące poradników mówiących właśnie o tym. Choć wspomniane umiejętności są bardzo ważne, bez właściwego nastawienia i motywacji okazują się praktycznie bezużyteczne. Piekielnie dobra książka o sprzedaży to jedyny w swoim rodzaju przewodnik traktujący o tym, co powinieneś robić, by wciąż osiągać prawdziwe sukcesy w sprzedaży.

Rozdziały:
1. Nastawienie i zaangażowanie – wszystko zaczyna się właśnie od tego
2. Sprzedawcy odnoszący sukcesy postrzegają samych siebie jako ludzi sukcesu
3. Wytyczanie celów – dlaczego ich potrzebujesz i powinieneś je zapisywać
4. Sprzedawcy odnoszący sukcesy kontrolują sytuację
5. Trzy cechy skutecznego celu zapisanego przez ciebie
6. Plan działania – dlaczego go potrzebujesz
7. Trzy cechy skutecznego planu zapisanego przez ciebie
8. Realizacja twojego planu – masz dwadzieścia cztery godziny, by zrealizować dobry pomysł
9. Wytrwałość – ludzie nie przegrywają, po prostu przestają próbować
10. Pierwsza i najważniejsza sprzedaż ma miejsce w twoim własnym domu
11. Sprzedawcy odnoszący sukcesy sprzedają coś więcej niż tylko produkt czy usługę
12. Sprzedawcy odnoszący sukcesy tworzą i dostarczają wartość, zamiast sprzedawać cenę
13. Sprzedawcy odnoszący sukcesy wiedzą, co i dlaczego kupują klienci
14. Sprzedawcy odnoszący sukcesy są ekspertami, doradcami i źródłami informacji
15. Sprzedawcy odnoszący sukcesy kochają to, co robią

Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży”, kupili także:

Tablice i algorytmy do wymiarowania zginanych elementów żelbetowych, Roman Gąćkowski, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>Nieskończoność światów Kosmiczna inflacja i początek wszechświata</b>, <font color="navy">Will Kinney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Nieskończoność światów Kosmiczna inflacja i początek wszechświata, Will Kinney, Wydawnictwo Prószyński

Lean. Droga do minimalizmu, Tomasz Król, Wydawnictwo Onepress

ArchiCAD 16 PL, Detlef Ridder, Wydawnictwo Helion

Spring w akcji. Wydanie V, Craig Walls, Wydawnictwo Helion

Funkcjonowanie sektora handlu w łańcuchach dostaw, Władysław Szczepankiewicz, Wydawnictwo Difin

Charakterystka energetyczna i audyt budynków, Dydenko Jerzy, Nowak Katarzyna, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Dyfuzyjny ruch masy Inżynieria procesowa, Roman Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tenis Przewodnik gracza, Tom Sadzeck, Wydawnictwo ParaFraza

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami