Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki 59.00zł 44.25zł
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Tytuł: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Autor: Mirosław Skwarek
ISBN: 9788328380912
Ilość stron: 296
Data wydania: 10/2021
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Handlowanie na Facebooku? To działa!

Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając.

Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.

O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media.

To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.

Jesteś na to gotów?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Tytuł książki: "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki"
Autor: Mirosław Skwarek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki”, kupili także:

MIS Systemy informatyczne zarządzania, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo PLACET

Wykłady z fizyki Wydanie 2, Jerzy Bodzenta, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Potęga Google'a Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya, Richard L. Brandt, Wydawnictwo Znak

Zanieczyszczenie powietrza przez pojazdy samochodowe, Jaromir Mysłowski, Wydawnictwo WKiŁ

Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy, Paul Brown, Wydawnictwo Promise

Rozpoznawanie wzorców 2D i 3D na obrazach cyfrowych za pomocą ukrytych modeli Markowa, Janusz Bobulski, Wydawnictwo EXIT

Samoloty wojskowe Ilustrowana encyklopedia, Jim Winchester, Wydawnictwo Vesper

Programowanie w systemie UNIX dla zaawansowanych Wydanie trzecie zmienione i rozszerzone, Marc J. Rochkind, Wydawnictwo WNT

Zarządzanie logistyczne, John J. Coyle, Edward J. Bardi, C. John Langley Jr., Wydawnictwo PWE

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami