Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Projektowanie złożonych układów cyfrowych

Projektowanie złożonych układów cyfrowych

61.95zł
52.66zł
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki 59.00zł 44.25zł
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Tytuł: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Autor: Mirosław Skwarek
ISBN: 9788328380912
Ilość stron: 296
Data wydania: 10/2021
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Handlowanie na Facebooku? To działa!

Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając.

Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.

O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media.

To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.

Jesteś na to gotów?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Tytuł książki: "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki"
Autor: Mirosław Skwarek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki”, kupili także:

Żeglarstwo bez tajemnic Przewodnik, Steve Sleihgt, Wydawnictwo Solis

Windows Small Business Server 2003 administracja systemem (SBS 2003), Susan Snedaker, Daniel H. Bendell, Wydawnictwo Helion

Nawigacja prosta, łatwa, zabawna, Andrzej Urbańczyk, Wydawnictwo Alma-Press

Wiadomośći o jachtach żaglowych, Jerzy Dziewulski, Wydawnictwo Alma-Press

Biometria, Bolle R. M., Connell J. H., Pankanti S., Ratha N. K., Senior, Wydawnictwo WNT

Obliczanie konstrukcji żelbetowych według Eurokodu 2 Wydanie III poszerzone, Michał Knauff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data, Grzegorz Błażewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Powrót do przyszłości. Przypomnij sobie, jak osiągnąć cel, Daniel Barrett , Joe Vitale, Wydawnictwo Sensus

Zasady grupy w systemach Windows Server 2008 i Windows Vista Resource Kit, Derek Melber, MVP w dziedzinie Zasad grupy, wraz z zespołem Windows Gr, Wydawnictwo Microsoft Press

sobota, 22 czerwca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami