Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

126.00zł
100.80zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier 49.90zł
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier

Autor: Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

ISBN: 978-83-89529-49-7

Ilość stron: 414

Data wydania: 12/2011 (dodruk z 2008)

Zawiera CD

Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy?
Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco – ta książka jest dla Ciebie!

„OpenGL i wprowadzenie do programowania gier” przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych.

Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych – zaprogramować wydajną sieć.

Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.
Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych.
Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi.

Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.

Rozdziały:

1. Wstęp do programownaia gier   13

2. Podstawy WinAPI i szkielet aplikacji OpenGL    21

3. Matematyka   52

4. Fizyka     95

5. Renderowanie w 3D     117

6. Manipulowanie przestrzenią    141

7. Materiały i oświetlenie    166

8. Bitmapy i teksturowanie    183

9. Optymalizacja    208

10. Wbudowane mechanizmy OpenGL    223

11. Modele 3D    257

12. Sposoby wykrywania kolizji   272

13. Przykładowy świat - małe podsumowanie    292

14. Dźwięk przestrzenny - OpenAL   332

15. Sieć   351

16. SDL Simple DirectMedia Layer   385

Dodatki:

A. Konfiguracja SDL    404

B. Rozwiązania zadań z rozdziału 3      407

C. Tablice wartości funkcji trygonometrycznych     413

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „OpenGL i wprowadzenie do programowania gier”, kupili także:

Renowacja mebli Tajemnice antyków, Xavier Dyvre, Wydawnictwo Arkady

Finanse przedsiębiorstw w modelach i zadaniach, Paweł Dec , Piotr Masiukiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie strategiczne Podejście zasobowe, Steven W. Floyd, Hugh D. Sherman, Anne Huff Sigismund, Siri Terjesen, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Słownik techniczny włosko-polski, Sergiusz Czerni, Wydawnictwo WNT

Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych, Tadeusz Janiszewski, Spiros Mavrantzas, Wydawnictwo WKiŁ

Koła zębate Tom 3 Sprawdzanie, Kazimierz Ochęduszko, Wydawnictwo WNT

Deep Learning Systemy uczące się, Ian Goodfellow , Yoshua Bengio , Aaron Courville, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nieświadomy mózg Twoje prawdziwe ja kryje się głębiej, niż myślisz, Leonard Mlodinow, Wydawnictwo Prószyński

W sieci Jak sieci społeczne kształtują nasze życie, Nicholas A. Christakis, James H. Fowler, Wydawnictwo SAW Smak Słowa

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami