Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Poza Ziemię Historia lotów międzyplanetarnych

Poza Ziemię Historia lotów międzyplanetarnych

49.00zł
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II 69.00zł
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II

Tytuł: OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
Autor: Przemysław Kiciak
ISBN: 978-83-01-20863-9
Ilość stron: 250
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.

Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.

Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie.

W części drugiej nauczysz się jak:
• reprezentować i rysować powierzchnie zakrzywione zbudowane z płatów Béziera,
• wykorzystywać w szaderach pracujących w potoku przetwarzania grafiki informacje przekazane w zmiennych interfejsu,
• implementować modele oświetlenia powierzchni,
• na obiekty nakładać tekstury, przy czym dowiesz się, do czego jeszcze można je zastosować,
• otrzymywać na obrazach cienie,
• budować łańcuch kinematyczny i wprawiać go w ruch,
• przeprowadzać symulację układu cząsteczek za pomocą szadera obliczeniowego,
• uzyskiwać efekty „fotograficzne”: głębię ostrości i rozmycie obiektów w ruchu i dowiesz się, jak osiągnąć stereoskopię.

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
Tytuł książki: "OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II"
Autor: Przemysław Kiciak
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II”, kupili także:

Modelowanie ryzyka inwestycyjnego Zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL, Tomasz Krawczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Blender Mistrzowskie animacje 3D, Tony Mullen, Wydawnictwo Helion

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla Zasady samodoskonalenia, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

Joga dla ciała, oddechu i umysłu. Program przywracania równowagi życiowej, A.G. Mohan, Wydawnictwo Sensus
<b>O tym, co ważne. Jak radzić sobie z przeciwnościami i żyć spełnionym życiem</b>, <font color="navy">Joshua Becker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
O tym, co ważne. Jak radzić sobie z przeciwnościami i żyć spełnionym życiem, Joshua Becker, Wydawnictwo Sensus

Hydrodynamika, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN

Skoda Fabia II 04/2007 do 10/2014, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu</b>, <font color="navy">Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu, Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in., Wydawnictwo Helion
<b>Wspomnienia z Wall Street</b>, <font color="navy">Maciej Kaszyca</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wspomnienia z Wall Street, Maciej Kaszyca, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 września 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami