Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A4 (typu B6/B7) modele 2000-2007 Sam naprawiam samochód

Audi A4 (typu B6/B7) modele 2000-2007 Sam naprawiam samochód

79.00zł
67.15zł
Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść 34.90zł 28.62zł
Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Tytuł: Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Tytuł oryginalny The Brand Flip: Why customers now run companies and how to profit from it
Autor: Marty Neumeier
ISBN: 978-83-65068-20-0
Ilość stron: 146
Data wydania: 05/2017
Oprawa: Miękka
Format: 13.5x20.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 34.90zł 28.62zł


Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów.

Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku.

Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,62zł

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Tytuł książki: "Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść"
Autor: Marty Neumeier
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 34.90zł 28.62zł
Klienci, którzy kupili „Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść”, kupili także:

Wszyscy jesteśmy dziwni O micie masowości i końcu posłuszeństwa, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

Samolubny gen, Richard Dawkins, Wydawnictwo Prószyński

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer, Mark Jeffery, Wydawnictwo Onepress

Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress
<b>Statystyczny drogowskaz Tom 1+2+3 KOMPLET</b>, <font color="navy">Sylwia Bedyńska, Marzena Cypryańska, Monika Książek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SEDNO</font>
Statystyczny drogowskaz Tom 1+2+3 KOMPLET, Sylwia Bedyńska, Marzena Cypryańska, Monika Książek, Wydawnictwo SEDNO

poniedziałek, 20 maja 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami