Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u 34.90zł 26.18zł
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Tytuł: Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Autor: Jason Rodriguez
ISBN: 978-83-283-0532-8
Ilość stron: 128
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł


Skuteczne kampanie e-mailowe!

E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.

W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii — testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.

Dzięki tej książce:
• zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail
• stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia
• zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii
• poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych
• zdobędziesz nowych klientów

Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej kampanii.

Spis treści:

Wstęp (07)

Mechanika e-maili HTML (13)
Wysyłanie e-maili, kwestie prawne i sprawy, o których warto pamiętać przy pozyskiwaniu zgody na wysyłkę korespondencji i rozsyłaniu mailingu do subskrybentów.

Projektowanie nowoczesnego e-maila (29)
Zanim przystąpisz do kodowania, powinieneś podjąć pewne decyzje dotyczące zawartości e-maila oraz jego struktury.

Tworzenie nowoczesnego e-maila (53)
Metody projektowania uniwersalnego, responsywnego e-maila. Przegląd zalecanych technik kodowania oraz rozwiązań często spotykanych problemów.

Optymalizacja pod kątem skuteczności (97)
Wybrane techniki testowania, śledzenia i optymalizacji kampanii mailowych, mające na celu zmaksymalizowanie ich skuteczności.

Następny krok (109)
Źródła (113)
Skorowidz (123)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Tytuł książki: "Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u"
Autor: Jason Rodriguez
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u”, kupili także:

Mikroekonometria Modele i metody analizy danych indywidualnych, Marek Gruszczyński, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Praktyczna improwizacja. Jak techniki improwizacji mogą usprawnić każdy aspekt Twojego życia, Michał Mącznik, Artur Król, Wydawnictwo Sensus

Urządzenia elektroniczne Część I Elementy urządzeń, Andrzej J. Marusak, Wydawnictwo WSiP

To twoja firma 12 kroków do sukcesu, TAXCARE, Wydawnictwo Onepress

Tworzenie stron WWW kurs Wydanie III, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion

Prowadzenie warsztatów szkoleniowych Podręcznik trenera biznesu, Jarosław Holwek, Wydawnictwo Onepress

Błąd Darwina, Jerry Fodor , Massimo Piattelli-Palmarini, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ciemna materia i dinozaury, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński

Statystyka matematyczna w Excelu dla szkół ćwiczenia praktyczne, Andrzej Obecny, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami