Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Bez ograniczeń Jak rządzi nami mózg

Bez ograniczeń Jak rządzi nami mózg

39.90zł
Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD 199.00zł
Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD

Autor: Jacek M. Rybicki

ISBN: 978-83-7526-089-2

Ilość stron: 368

Data wydabnia: 2009

Zawiera CD

Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego, monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz przeanalizowanie finansowych aspektów strategii przedsiębiorstwa.

Uzupełniająca program publikacja stanowi teoretyczną podbudowę poszczególnych segmentów tematycznych:
• misja i cele firmy,
• analiza strategiczna SWOT / TOWS,
• analiza wieloczynnikowa,
• analiza konkurencji,
• badania i rozwój,
• analiza produktu,
• analiza portfelowa,
• aspekty finansowe strategii,
• kontrola strategiczna.

Każdy rozdział składa się z części praktycznej, w której objaśniono, w jaki sposób pracować z programem komputerowym i zaprezentowano poszczególne okna programu, oraz z części teoretycznej wyjaśniającej główne pojęcia i terminy z zakresu zarządzania strategicznego i przedstawiającej teorię związaną z danym zagadnieniem.

Rozdziały:

Wprowadzenie
Nawigator strategiczny - prezentacja możliwości programu i wymagania sprzętowe
Nawigacja strategiczna - założenia teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

1. Misja i cele firmy
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

2. Analiza strategiczna SWOT / TOWS
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

3. Analiza wieloczynnikowa
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

4. Analiza konkurencji
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

5. Badania i rozwój
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

6. Analiza produktu
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

7. Analiza portfelowa
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

8. Analiza finansowa
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

9. Kontrola strategiczna
Prezentacja okien
Wiadomości teoretyczne
Zalecenia dla użytkowników

Instrukcja pracy z aplikacją Nawigator strategiczny
Przykłady raportów i ich konfiguracje
Praca z aplikacją
Nawigator strategiczny - krok po kroku
Generowanie raportów

Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD”, kupili także:

Medytacja Psychologia jogi w praktyce, Ajaya Swami, Wydawnictwo GALAKTYKA

Matematyka Fizyka Chemia Encyklopedia szkolna PWN Wydanie 2, Wojciech Baturo, Wydawnictwo Naukowe PWN

CSS3. Podręcznik nowoczesnego webdevelopera, Peter Gasston, Wydawnictwo Helion

Czas na zmianę Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu, Richard Bandler, Wydawnictwo Onepress

Programowanie w Step7 MicroWin wydanie 3, Krzysztof Kamiński, Wydawnictwo GRYF

Czarne dziury, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Jak dbać o włosy Poradnik dla początkującej włosomaniaczki, Anna Kołomycew, Wydawnictwo Sensus

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi, Zyta Machnick, Wydawnictwo Onepress

Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu, Buff Pelz Dormeier, Wydawnictwo Onepress

środa, 17 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami