Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży |
47.00zł 35.25zł |
|
 |
W głowie klienta.
- Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
- Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
- Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu.
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
- Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
- Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
- Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
- Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
- Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
- Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
- Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
- Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł
Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
Klienci, którzy kupili „Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży”, kupili także: |
Organizer gimnazjalny Matematyka, Halina Juraszczyk, Renata Morawiec, Wydawnictwo Szkolne PWN |
Przyspieszenie A Twist of the Wrist, Keith Code, Wydawnictwo Buk Rower |
Rozpoznawanie obrazów, Witold Malina, Maciej Smiatacz, Wydawnictwo EXIT |
Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ |
Obliczanie konstrukcji żelbetowych według Eurokodu 2 Wydanie III poszerzone, Michał Knauff, Wydawnictwo Naukowe PWN |
 Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej, Marc Brackett, Ph.D., Wydawnictwo Septem |
Rework, Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Wydawnictwo Onepress |
AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą, Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło, Wydawnictwo Naukowe PWN |
 Jak Unix tworzył historię, Brian W. Kernighan, Wydawnictwo Helion |
|
|
|