Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ilustrowany słownik samochodowy 6-języczny

Ilustrowany słownik samochodowy 6-języczny

96.60zł
82.11zł
Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży 47.00zł 35.25zł
Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży

Tytuł: Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży
Autor: A.K. Pradeep
ISBN: 978-83-246-3297-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 08/2011
Oprawa: Twarda
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł


W głowie klienta.
  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu.

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży
Tytuł książki: "Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży"
Autor: A.K. Pradeep
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży”, kupili także:

Dźwięki i fale, Rufin Makarewicz, Wydawnictwo Naukowe UAM

Promieniowanie UV a środowisko, Lidia Latanowicz, Jolanta N. Latosińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Marketing mobilny, Sebastian Konkol, Wydawnictwo Helion

Nowe zasady rachunkowości budżetowej, Wojciech Rup, Wydawnictwo ODDK
<b>Brazylijskie Jiu-Jitsu Od białego do czarnego pasa</b>, <font color="navy">Saulo Ribeiro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Brazylijskie Jiu-Jitsu Od białego do czarnego pasa, Saulo Ribeiro, Wydawnictwo GALAKTYKA

Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian Wydanie III, Malcolm Gladwell, Wydawnictwo Znak
<b>Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów</b>, <font color="navy">Gunther Verheyen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów, Gunther Verheyen, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Materia miękka Wstęp z ćwiczeniami</b>, <font color="navy">Marta Waligórska, Waldemar Nowicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Materia miękka Wstęp z ćwiczeniami, Marta Waligórska, Waldemar Nowicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jedno łóżko, dwa śpiochy. Jak razem spać i się wyspać, Gerhard Klösch, John Dittami, Josef Zeitlhofer, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami