Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.
Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: • menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; • osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; • pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Spis treści: 1. Rynek i mobile 2. Menedżer i mobile 3. Firma i mobile 4. Strategia mobilna 5. Zespół i organizacja produktu mobilnego 6. Produkt mobilny 7. Marketing aplikacji moblinych
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
|