Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Pukając do nieba bram Jak fizyka pomaga zrozumieć Wszechświat

Pukając do nieba bram Jak fizyka pomaga zrozumieć Wszechświat

55.00zł
44.00zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne 34.90zł 29.67zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

Tytuł: Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Autor: Marcin Zaremba
ISBN: 978-83-7561-548-7
Ilość stron: 204
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł


Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.

Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: 
• menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
• osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
• pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.

Spis treści:
1. Rynek i mobile
2. Menedżer i mobile
3. Firma i mobile
4. Strategia mobilna
5. Zespół i organizacja produktu mobilnego
6. Produkt mobilny
7. Marketing aplikacji moblinych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,67zł

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Tytuł książki: "Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne"
Autor: Marcin Zaremba
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili „Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne”, kupili także:

Gupi muzg W co tak naprawdę pogrywa twoja głowa?, Dean Burnett, Wydawnictwo Feeria

Biblia NLP Wydanie rozszerzone, ponad 350 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego, Shlomo Vaknin, Wydawnictwo Onepress

Samochody osobowe krajów socjalistycznych, Zdzisław Podbielski, Wydawnictwo WKiŁ

Inżynieria wymagań Studium przypadków, Adam Roman , Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Python. Rusz głową! Wydanie II, Paul Barry, Wydawnictwo Helion

Operacyjne zarządzanie projektami, Ryszard Knosala, Iwona Łapuńka, Wydawnictwo PWE

Jan Paweł II dla bystrzaków, John Trigilio, Kenneth Brighenti, Jonathan Toborowsky, Wydawnictwo Onepress

Laboratorium w szufladzie Chemia, Angelika Gumkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mózg To o czym dorośli Ci nie mówią, Boguś Janiszewski, Wydawnictwo Publicat

środa, 17 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami