Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mosty dla pieszych

Mosty dla pieszych

99.75zł
84.79zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne 34.90zł 29.67zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

Tytuł: Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Autor: Marcin Zaremba
ISBN: 978-83-7561-548-7
Ilość stron: 204
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł


Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.

Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: 
• menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
• osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
• pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.

Spis treści:
1. Rynek i mobile
2. Menedżer i mobile
3. Firma i mobile
4. Strategia mobilna
5. Zespół i organizacja produktu mobilnego
6. Produkt mobilny
7. Marketing aplikacji moblinych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,67zł

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Tytuł książki: "Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne"
Autor: Marcin Zaremba
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili „Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne”, kupili także:

Microsoft Windows Server 2003 Planowanie organizacji serwera Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press

Nieświadomy mózg. Jak to, co dzieje się za progiem świadomości, wpływa na nasze życie, Leonard Mlodinow, Wydawnictwo Prószyński

Godzina dziennie z mobile marketingiem, Rachel Pasqua, Noah Elkin, Wydawnictwo Helion

Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Helion

Paradoks Szympansa Przełomowy program zarządzania umysłem Naucz się kontrolować swoje emocje by podejmować trafne decyzj, Steve Peters, Wydawnictwo Samo Sedno

Rzeczowe aktywa trwałe Zasady ujmowania, wyceny oraz ujawnień w świetle uregulowań MSSF/MSR i ustawy o rachunkowości, Rafał Sobczyk, Agnieszka Regulska, Wydawnictwo ODDK

Wstęp do prognozowania i symulacji, Dariusz Błaszczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sensory chemiczne i biosensory</b>, <font color="navy">Zbigniew Brzózka, Elżbieta Malinowska, Wojciech Wrblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sensory chemiczne i biosensory, Zbigniew Brzózka, Elżbieta Malinowska, Wojciech Wrblewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mechanika konstrukcji Przykłady obliczeń Wydanie 2, Stefan Pyrak, Kazimierz Szulborski, Wydawnictwo Arkady

niedziela, 14 lipca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami