Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Protel DXP pierwsze kroki

Protel DXP pierwsze kroki

70.00zł
Młody programista. Nauka programowania w Scratchu 37.00zł 27.75zł
Młody programista. Nauka programowania w Scratchu

Tytuł: Młody programista. Nauka programowania w Scratchu
Autor: Witold Krieser
ISBN: 9788328385351
Ilość stron: 304
Data wydania: 07/2022
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Baw się - i ucz się programowania.

Programowanie to dziś niezwykle ważna umiejętność. I wszystko wskazuje na to, że jego znaczenie będzie tylko rosło. Warto więc zawczasu pomyśleć o przyszłości swojego dziecka i pomóc mu rozpocząć przygodę z programowaniem.

Tym bardziej że istnieje Scratch ― język kodowania, wokół którego skupia się liczna społeczność internetowa ― pozwalający tworzyć własne interaktywne historie, gry i animacje i dzielić się nimi z ludźmi na całym świecie. A że Scratch powstał z myślą o młodych programistach, w wieku 8 – 16 lat, idealnie się sprawdza jako pierwszy język przyszłego informatyka.

Na rynku jest dostępnych wiele opracowań poświęconych obsłudze Scratcha. Tę książkę wyróżnia to, że zawiera niezbędne minimum tekstu, za to maksymalnie dużo grafik.

Za ich pośrednictwem autor pokazuje podstawowe instrukcje języka i programy pomagające kreować rozmaite kształty. Młody czytelnik będzie w stanie każdy z tych programów przeanalizować, wprowadzić do Scratcha, wreszcie ― sprawdzić jego działanie. Wszystko po to, by samodzielnie tworzyć ciekawe efekty graficzne, animacje i gry.

Młody programista. Nauka programowania w Scratchu
Tytuł książki: "Młody programista. Nauka programowania w Scratchu"
Autor: Witold Krieser
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Młody programista. Nauka programowania w Scratchu”, kupili także:

Ciepłownictwo Obliczenia Projektowanie Energooszczędność Wydanie III, Aleksander Szkarowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość zarządcza Przykłady i zadania, Robert Kowalak, Wydawnictwo PWE

Zarządzanie zespołami, Ewelina Krok, Wydawnictwo Onepress
<b>Technika chłodnicza Wydanie II</b>, <font color="navy">Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technika chłodnicza Wydanie II, Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sokół 600 i Sokół 1000, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Transformująca obecność Jak zaznaczyć swój wpływ w gwałtownie zmieniającym się świecie Narzędzia Struktury i Modele, Alan Seale, Wydawnictwo GALAKTYKA

Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera, Marek Staniszewski, Wydawnictwo Onepress

Laboratorium w szufladzie Chemia, Angelika Gumkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Analiza finansowa w przedsiębiorstwie Przykłady, zadania i rozwiązania, Beata Kotowska, Aldona Uziębło, Olga Wyszkowska-Kaniewska, Wydawnictwo CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN

Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN

46.00zł
39.10zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser Helion
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips Helion
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel Helion
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko Helion
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson Helion
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley Helion
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko Helion
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy Helion

wtorek, 16 sierpnia 2022   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami