Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik spawalniczy Słownik podręczny

Angielsko-polski słownik spawalniczy Słownik podręczny

39.00zł
31.59zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci 39.90zł 29.93zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Tytuł: Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
ISBN: 978-83-283-1276-0
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Czarowanie na ekranie.

• W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
• Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę

Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania.

Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

• Na pomoc czarodziejowi
• Korespondencja
• To, czego nigdy nie było
• Drugi stopień wtajemniczenia
• Porwanie
• Karciane pola
• Księga Czarów
• Hokus, fokus, pokus
• Pierwsze spotkanie z kotem
• Budujemy grę
• Najtrudniejsze zagadnienia

Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. W KRAINIE BALTIEGO

Rozdział 1. Budujemy (17)

  • Przygoda 1. Na pomoc czarodziejowi (18)
    • Katastrofa (18)
    • Zabawy (19)
    • Magiczne pudełko (20)
    • Zabawy (21)
    • Co dalej? (22)
    • Zabawy (24)
    • Skarby w pudełku (27)
    • Zabawy (30)
  • Przygoda 2. Korespondencja (33)
    • Latarnia morska (33)
    • Zabawy (38)
    • Zamek czarodzieja i szkoła magii (39)
    • Zabawy (43)
    • Literkowa góra i matematyczny labirynt (45)
    • Zabawy (47)
  • Przygoda 3. To, czego nigdy nie było (48)
    • Lekcja Mkijumki (48)
    • Zabawy (69)
    • Lekcja geometrii (71)
    • Zabawy (76)
    • Kolekcja (76)
    • Zabawy (80)

Rozdział 2. Magia działa (83)

  • Przygoda 4. Drugi stopień wtajemniczenia (84)
    • Zabawy (89)
  • Przygoda 5. Porwanie (91)
    • Zabawy (92)
  • Przygoda 6. Karciane pola (94)
    • Zabawa (95)

Rozdział 3. Się dzieje (97)

  • Przygoda 7. Księga Czarów (98)
    • Kolejny stopień wtajemniczenia (98)
    • Zadania (112)
    • Mniam, mniam (116)
    • Zadania (131)
    • Turniej (139)
    • Zadania (158)
  • Przygoda 8. Hokus, fokus, pokus (161)

CZĘŚĆ II. NA SKRECZOWISKU

Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)

  • Skreczowanie 1. Spadający kot (225)
  • Skreczowanie 2. Spadająca piłka (228)
  • Skreczowanie 3. Odbijająca się piłka (234)
  • Skreczowanie 4. Dźwięki (240)
  • Skreczowanie 5. Powtarzanie (243)

Rozdział 5. Budujemy grę (247)

  • Skreczowanie 6. Podwodny świat (248)
  • Skreczowanie 7. Więcej duszków! (253)
  • Skreczowanie 8. Więcej warunków! (263)
  • Skreczowanie 9. Zmienne i punktacja w grze (268)
  • Skreczowanie 10. Stoper i ozdobniki gry (274)

Rozdział 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdział końcowy (279)

  • Skreczowanie 11. Programowanie zdarzeniowe (280)
  • Skreczowanie 12. Informacje o duszku (282)
  • Skreczowanie 13. Kto będzie zaczynał program, czyli niedoceniane tło (284)
  • Skreczowanie 14. Komunikacja między duszkami (287)
  • Skreczowanie 15. Zakończenie (296)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Tytuł książki: "Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci"
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci”, kupili także:
<b>Umysł dziecka Chłonny umysł</b>, <font color="navy">Maria Montessori</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Umysł dziecka Chłonny umysł, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN

Android Studio. Podstawy, Belen Cruz Zapata, Wydawnictwo Helion

Analiza sprawozdań finansowych Wydanie 2, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE

Genialne NLP Myśl i działaj jak człowiek sukcesu, David Molden, Pat Hutchinson, Wydawnictwo Onepress

Modelowanie poziomu płac w mikro i makroskali Teoria i rzeczywistość gospodarcza Polski, Jerzy Czesław Ossowski, Wydawnictwo EXIT

Systemy elektroniczne w transporcie drogowym, Jarosław Sosnowski, Łukasz Nowakowski, Wydawnictwo Difin
<b>Jak zaprogramować robota. Zastosowanie Raspberry Pi i Pythona w tworzeniu autonomicznych robotów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Danny Staple</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zaprogramować robota. Zastosowanie Raspberry Pi i Pythona w tworzeniu autonomicznych robotów. Wydanie II, Danny Staple, Wydawnictwo Helion

Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress

Android Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne Wydanie II, Shane Conder, Lauren Darcey, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami