Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak nauczyć teorii względności swojego psa

Jak nauczyć teorii względności swojego psa

42.00zł
33.60zł
MLM Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
MLM Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II poszerzone

Tytuł: MLM Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II poszerzone
Autor: Paweł Lenar
ISBN: 978-83-246-7308-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 10/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Biznes na miarę XXI wieku

Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko jest możliwe, jeśli wybierze się odpowiednią drogę do celu. Twoją drogą może okazać się MLM - marketing sieciowy, zwany też wielopoziomowym.

Trzymasz w rękach dostosowany do naszych realiów poradnik, skierowany do każdego, kto chce praktykować MLM w Polsce. Strategia firm działających na zasadzie marketingu sieciowego polega na dystrybucji produktu poza tradycyjną siecią sklepów, co pozwala obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko prowadzenia firmy. Początki oczywiście są trudne - trzeba włożyć sporo wysiłku, aby dynamicznie wystartować i stworzyć własny zespół. Efekty jednak będą warte poniesionych kosztów - właściwie prowadzony marketing wielopoziomowy odwdzięczy się stabilnym i wysokim dochodem, pozostawiając Ci sporo czasu na realizację prywatnych pasji.

Spis treści:

Do kogo skierowana jest ta książka? (13)

  • Książka na solidnych podstawach (14)

1. Marketing sieciowy - czy to dobry biznes dla Ciebie? (15)

  • Wprowadzenie (15)
  • Idea marketingu sieciowego (16)
  • Ważna różnica pomiędzy klasyczną dystrybucją a MLM (18)
  • Trzy poziomy współpracy z firmą marketingu sieciowego (24)
  • Dziewięć walorów marketingu sieciowego (27)
  • Praca etatowa, tradycyjny biznes i marketing sieciowy (42)
  • Wady marketingu sieciowego (45)
  • Podsumowanie (50)

2. Jak możesz stworzyć źródło dochodu pasywnego (53)

  • Wprowadzenie (53)
  • Historia Pabla i Bruna (54)
  • Czym jest dochód pasywny? (66)
  • Czas i pieniądze (71)
  • Kwadrant przepływu pieniędzy Roberta Kiyosakiego (78)
  • Dochody w marketingu sieciowym (90)
  • Podsumowanie (98)

3. Stań się liderem sieci i zacznij odnosić sukcesy (99)

  • Wprowadzenie (99)
  • Dlaczego najbogatsi ludzie na świecie budują sieci? (100)
  • Sieci handlowe dominują (101)
  • Potęga dźwigni (102)
  • Kto odnosi największe sukcesy w biznesie? (103)
  • Ukryta moc pozytywnego myślenia (109)
  • Mistrzostwo w zadawaniu pytań (111)
  • Sekrety rozwoju osobistego (114)
  • Jeśli masz wystarczająco mocne DLACZEGO, znajdziesz każde JAK (121)
  • Krystalicznie przejrzysta lista celów (122)
  • Ziemia Diamentów w Polsce (124)
  • Zacznij latać z orłami (127)
  • Najlepszy czas na działanie jest Teraz! (130)
  • Co determinuje Twoją przyszłość? (133)
  • Potęga samodyscypliny (135)
  • Sekrety skutecznych prezentacji (137)
  • Spójność wewnętrzna, czyli przycisk Turbo w biznesie (139)
  • To, co robisz, jest wzorem wykutym w skale (143)
  • Jak się zorganizować, aby pracować efektywnie? (145)
  • Lider MLM jest mistrzem budowania relacji (150)
  • Potęga dominującej myśli (153)
  • Zadbaj o swój pojazd (156)
  • Jak mocne są Twoje fundamenty? (158)
  • Podsumowanie (161)

4. Narzędzia pracy profesjonalnego lidera sieci (163)

  • Wprowadzenie (163)
  • Lider MLM - ukryty wewnątrz Ciebie (164)
  • Znaczenie narzędzi w pracy lidera sieci (168)
  • Jak skutecznie zacząć - czyli 7 pierwszych kroków (174)
  • Lista kontaktów - złoto biznesu (179)
  • Prezentacja podstawowa (184)
  • Praca z wykorzystaniem internetu (185)
  • Profesjonalna obecność w Internecie (188)
  • Profesjonalne szkolenie (193)
  • Znaczenie systemów (196)
  • Kreowanie wizerunku poprzez profesjonalny design (198)
  • Podsumowanie (203)

5. Społeczne znaczenie marketingu sieciowego (205)

  • Wprowadzenie (205)
  • Etyka w profesjonalnym marketingu sieciowym (205)
  • Wartości wśród liderów marketingu sieciowego (207)
  • Marketing sieciowy a problem bezrobocia (209)
  • Marketing sieciowy a kryzys gospodarczy (211)
  • Sposób na sukces w biznesie w niepewnych czasach (212)
  • Podsumowanie (213)

6. Perspektywy rozwoju MLM w przyszłości (215)

  • Wprowadzenie (215)
  • Styl życia dzięki profesjonalnemu marketingowi sieciowemu (215)
  • MLM za kilka i kilkanaście lat (217)
  • Faza Shakeout (218)
  • Pierwsza i jedyna szansa (220)

Motywy i korzyści wynikające z profesjonalnej działalności w marketingu sieciowym (225)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

MLM Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "MLM Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II poszerzone"
Autor: Paweł Lenar
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „MLM Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II poszerzone”, kupili także:

Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej, Romuald Cieślak, Wydawnictwo WKiŁ

Makro- i mikroekonomia Podstawowe problemy współczesności, Stefan Marciniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie sterowników PLC Wydanie 2, Tadeusz Legierski, Janusz Wyrwał, Jerzy Kasprzyk, Janusz Hajda, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Bascom 51 w przykładach, Marcin Wiązania, Wydawnictwo BTC

Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy, Jerzy Gut, Wojciech Haman, Wydawnictwo Onepress

Zegary biologiczne Wydanie IV, Bronisław Cymborowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami, Danuta Sado, Wydawnictwo WNT

Badania operacyjne z wykorzystaniem WinQSB, Dariusz Siudak, Wydawnictwo C.H. BECK

PHP i MySQL 8 komponentów dla kreatywnych webmasterów, Jono Bacon, Wydawnictwo Helion

sobota, 22 czerwca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami